Скандалите и неразбориите в Пловдив под "вещото ръководство" на новата местна власт и в частност
Здравко Димитров не секват. Провалите и грешките са ежедневие и са толкова тежки, че не можем да си позволим да дадем толеранс на новата власт да влезе в час, защото е красноречиво ясно вече, че тя няма нито административния, нито интелектуалния капацитет, за да го постигне.
Очевидно и самите властимащи в лицето на кмета
Здравко Димитров осъзнават това, защото вместо да работят за благото на града и да инвестират мъдро средствата на пловдивчани, са заделили част от тях с идеята да си купят поне частичен медиен комфорт.
В тази връзка общината е обявила обществена поръчка за:
Публикуване на актове, съобщения, обяви и информационни материали на Община Пловдив и Общински съвет – Пловдив, по три обособени позиции, както следва:Обособена позиция № 1 – "Публикуване на актове, съобщения, обяви и информационни материали на Община Пловдив и Общински съвет – Пловдив в местно печатно ежедневно средство за масово осведомяване“Обособена позиция № 2 – "Публикуване на актове, съобщения, обяви и информационни материали на Община Пловдив и Общински съвет – Пловдив в национално печатно ежедневно средство за масово осведомяване – избор на приоритетен изпълнител“Обособена позиция № 3 – "Публикуване на актове, съобщения, обяви и информационни материали на Община Пловдив и Общински съвет – Пловдив в национално печатно ежедневно средство за масово осведомяване – избор на второстепенен изпълнител“Скандалното тук са няколко факта:
1. Защо общината държи да публикува обяви и съобщения в печатните медии?2
. Защо общината държи да публикува в местно ежедневно издание? Може би защото има местно седмично издание с тираж и аудитория надвишаващ десетократно местното ежедневно печатно издание?
За този медиен комфорт Общината е заделила 69 166,67 лева от джоба на пловдивчани.
Само за пример ще отбележим, че другите големи градове, в това число Варна и Бургас, публикуват съобщенията си в национални ежедневници, местни периодични печатни издания и сайтове. Това дава възможност да се постигне много ниска цена, и по този начин да се спестят голяма част от средствата за публичност.
Община Пловдив обаче явно не иска да пести пари и държи да даде 70 000 на точно определена медия.