
ЗАРЕЖДАНЕ...
Кондукторка изуми, когато я попитаха с какви монети работи устройството за електронни билети | ||||||
| ||||||
"Бих желал да сигнализирам отново за нередност, свързана с електронното таксуване в градския ни транспорт. На 20-и януари около 16:30 се качих на автобус 18. При закупуването на билет от кондукторката я запитах машината за електронните такива с какви монети работи, а тя ми се "сопна": "С никакви!". Попитах я какво означава това, но тя не благоволи да ми отговори, а ми обърна гръб като отиде в задния край на автобуса, за да таксува друг пътник и остана там. Качваха се други пътници, но не отиваше да ги таксува, ако бяха в предната част на автобуса. Едва, когато ставах, за да слизам тя отиде да таксува останалите хора. Докато слизах забелязах, че на четеца за е-карти пише "Идентифициране водач", а на машината за билети имаше поле за въвеждане на номер. Според мен устройствата не са включени целенасочено, а не защото са неработещи. Номерът на автобуса е РВ 5631 СВ. P. S. Четох във Ваша статия, че за подобни оплаквания трябва да се пуска писмен формуляр на място. Това няма да го направя, защото нямам време за това. Живеем във век, когато си плащаме сметката за електричество, водоснабдяване и телефон през телефона, а сме принудени да подаваме сигнал за подчертавам електронна система на гише. Това е сбъркано както и единствения сигурен (за сега) начин за закупуване на е-винетка да е на каса". Ще припомним, че от ОП "ОКТ" апелират пътниците въпреки реакциите на кондукторите да купуват билети от устройствата за електронно таксуване. Иначе има ли нередност, да се обръщат към ОП-то със сигнали, за да могат да се правят проверки и да се отстраняват нередностите. |
Още по темата: | общо новини по темата: 1148 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/192 ] следващата страница |
За контакти:
тел.: 0886 59 82 67
novini@plovdiv24.bg
гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg