Получихме сигнал за поредна нередност в градския транспорт на Пловдив. Пловдивчанка е възмутена от поведението кондукторка от автобус №66. Ето нейния разказ:
В 7 и 15 тази сутрин се качих на автобус 66 за да стигна до местоработата си. Бях приготвила 1 монета от 50 стотинки, 2 по 20 и две по пет, за да не затруднявам работата на кондуктора. Другите пари, които имах в себе си бяха банкноти от по 20 лева. Кондукторката, която не носеше бадж, ми хвърли монетите, като отказа да ми продаде билет. Попитах я на какво основание, и къде пише че не може да ми продаде билет. Каза, че не приемала жълти монети. Предложих да и заплатя с 20 лева, които също ми хвърли, като заплаши да ме свали от автобуса. Попитах я на какво основание, след като тя отказва да ми продаде билет. Госпожата започна да ме ругае, нарече ме гратисчийка между много други неща. Поисках да видя нейният бадж, тя отказа да го покаже. Направих и забележка, тя продължи да ме ругае. Друг пътник ми даде 10 стотинки, и в крайна сметка успях да си купя билет. До моята спирка госпожата не спря да крещи и обижда, а когато застанах на вратата, тя каза на шофьора да ме запомни. Сигнализирах в "Организация и контрол на транспорта", от там ми дадоха телефонен номер на "Автобусни превози Пловдив", откъдето ми дадоха трети телефонен номер, понеже друг се грижел за конкретната линия. Никой не ми вдигна телефонаОбикновено бих подминала такъв епизод, но в конкретния случай служителката първо ме заплаши, а от други пътници в автобуса разбрах, че това не е първата подобна изява от нейна страна.Задавам въпроса: Докога трябва да се толерира подобно отношение? И защо не функционират автоматите за билети в градския транспорт?
Ако и вие станете свидетели на нещо, което според вас заслужава да бъде публикувано, можете да ни изпращате сигнали, снимки и видеа на електронната ни поща novini@plovdiv24.bg, на телефон 0886 598 267 или на фейсбук страницата ни Plovdiv24.bg Новини.