ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Кондукторка отказа да приеме стотинки, ето обяснението й! | ||||||
| ||||||
"Здравейте! Знам, че неведнъж сте публикували оплаквания от граждани, пътуващи в градския транспорт, срещу безобразното поведение на кондукторите. Вчера сутринта станах потърпевша от такова поведение на служителка, изпълняваща задълженията на кондуктор по линия 9, рег. № 7724 АВ, чийто собственик е "Автобусни превози Пловдив" ЕООД. Госпожа кондукторката отказа да приеме монети по 10 ст. и 20 ст. на обща стойност 1 лв. с мотив, че не може да се отчете. Същите тези монети на дребно са ми върнати от друг неин колега по друга линия. В опита си да й обясня, съответно да разбера къде е регламентирано това изискване, което тя налага, повиши тон и ме обвини, че правя скандал... Предложих й две монети от 50 ст., които първо не искаше да приеме, без да ги е видяла, но след това ми даде билет. Възмутена от поведението й, казах, че ще пусна оплакване до превозвача, при което тя заяви, че ще ме свали от автобуса... Зададох й въпрос на какво основание? Имам билет, което ме определя като редовен пътник... Отговорът й беше, че "той вече не важал", след което "компетентно и самонадеяно" ме препрати към органите на Прокуратурата, да подам жалба срещу нея... Една подобна случка рано сутринта, когато отиваш на работа и се настройваш за работния ден, лично мен ми рефлектира... Задавам си въпроса какво сгреших аз? Задължението на превозвача чрез избраните от тях представители-кондуктори е да ми предоставят билета на определена цена. Задължението ми на пътуващ гражданин е да заплатя цената на билета, за да придобия правото да пътувам като редовен пътник в превозното средство, осъществяващо обществен транспорт. В случая е без значение дали стойността на билета е заплатена с монета от 1 лев, или от 5, 10 и 20 стотинки, а от значение е това, че си я заплатил. Изпълнил си задължението си на пътник и на съвестен и отговорен гражданин, спазващ правилата и нормите на поведение. В една такава ситуация, когато ти си прав и се защитаваш, някой първо те злепоставя пред всички и ти вменява поведение, което не си целял, се нарича безобразие, незачитане на човека като такъв и на основни етични норми на поведение. Опитах се да се свържа с превозвача, за да подам оплакване , но телефонът, предоставен за връзка, дава заето..." |
Още по темата: | общо новини по темата: 360 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/60 ] следващата страница |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Покажи:Всички | Само на регистрирани | Моите | На приятелиПокажи и всички отговори
на 20.02.2020 г.
+7
на 20.02.2020 г.
+7
на 20.02.2020 г.
+3
на 20.02.2020 г.
+8
на 20.02.2020 г.
+8
на 20.02.2020 г.
+7
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
Още новини от Новини от Пловдив:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Обявиха официално колко е населението на България
15:39 / 27.11.2024
Слави Трифонов се завръща в bTV
12:59 / 27.11.2024
Златна 2025 година за пет зодии
14:55 / 27.11.2024
Синоптик: От 6 декември започва продължителен период на снеговалежи
14:11 / 28.11.2024
Тя се завърна
16:52 / 27.11.2024
Няма да ни се размине, НИМХ потвърди официално прогнозата
10:35 / 27.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета