Оферти за участие в конкурса са подали всички досегашни частни превозвачи в града - "Мери транс"; "Автотранс Чолакови"; "Никан лайн", която спечели на търг и общинската фирма "Градски транспорт"; "Хеброс бус", която оспорва в съда законността на този търг; "Стрела", която вози по линия №37 и консорциум между "Автофактор" и най-стария частен превозвач в Пловдив - "Автогруп".
Конкуренти твърдят, че единственият в надпреварата консорциум "Авто -2", който е регистриран само нотариално, не е нито физическо, нито юридическо лице по смисъла на Търговския закон. Те смятат, че консорциумът трябва да бъде декласиран и се позовават на решение на Върховния административен съд по подобен казус с обществена поръчка в Ямбол. Които и 2 фирми да отпаднат от обслужването на градските линии, ще имат поне един мотив за оспорване на резултатите от конкурса в съда. В тръжните книжа за конкурса изрично е записано, че в него могат да участват и консорциуми, коментираха от атакуваното сдружение. Според конкурентите им обаче това противоречи на наредбата за обществените превози и общинските съветници са гласували погрешно за допускането консорциум от фирми до надпреварата. Информацията е на Дарик радио.
Още по темата (23): | |