По отношение на
скандален договор за репатрирането на неправилно спрелите, потърсихме за коментар общинския съветник от "Кауза Пловдив" Константин Георгиев.
"Явно е, че от дългогодишната работа на НИЕ с Александър Долев, те са се заразили от някаква странна болест. Дано да се излекуват, имат 4 години за това", иронично забеляза Георгиев.
"На всички трябва да е ясно, че договорите за репатриране в Пловдив действат вече 7-8 години и клаузите по тях досега не са променени. Включително, преди около 3 години в мандата на
Славчо Атанасов е подписан поредния такъв договор със заложени в него същите клаузи.
Във връзка със съотношението 70 на 30 процента приходи в полза на фирмата, стопанисваща "паяците", Георгиев заяви, че Община Пловдив е единствената такава в България, която има реализирани приходи от репатриране на автомобили и той е около 300 000 лв. годишно. Това според него е така, тъй като всички разходи по самата дейност, без заплащане на гражданска отговорност за дейността по репатрирането на автомобилите, осигуряването на наказателни паркинги, назначаването на охрана, длъжностни лица и обслужващ персонал и поставянето на необходимите табели, е за сметка на фирмата, в случая на Консорциум "Паркинги и гаражи".
Константин Георгиев заяви още, че подкрепя политиката на зам.-кметът
Александър Държиков относно това, "паяците" да бъдат намалени до минимум и да се използват само в определени случаи.
"Ще подкрепим в ОбС на Пловдив предложението за промяна в Наредба 2, за да могат да се въведат като санкции СМС-паркирането и скобите. Само така ще може да се ограничи това, всеки да спира както иска", допълни още той.