Константинов: Новият шеф на рекламата слиза от коня, за да се качи на магаре | ||||||
| ||||||
Константинов призна, че висшият кадър на панаира „слиза от кон, за да яхне магаре”, тъй като заплатата му в общината ще е 4-5 пъти по-ниска. Според зам.-кмета, от това не могат да се вадят грешни изводи, тъй като разрешителните за поставяне на рекламни елементи се дават от 10-членна комисия, която трудно може да бъде манипулирана. Константинов определи като съвпадение и създаването на новата дирекция точно преди изборите. Това всъщност е възстановяване на предишната структура, която съществуваше по времето на д-р Чомаков, тъй като сегашната мегадирекция „Стопански дейности” не е достатъчно оперативна, мотивира Константинов разделянето й на две. Той окачестви като самоцел конкурсите в случаи, когато са налице подходящи кандидати. Познавам управленските качества на г-н Стоянов от панаира, в чийто борд бях допреди няколко месеца и съм впечатлен от неговата ефективност, каза още зам.-кметът. Той обясни, че Стоянов все още се запознава с нормативните документи и се колебае дали да приеме предложението, но очаква отговора му до седмица. |
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!