ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Костадин Димитров обясни как ще озапти обичащите високите скорости шофьори
Автор: Йоланда Пелова 10:31 / 14.10.2023Коментари (3)4486
©
Костадин Димитров, кандидат за кмет на град Пловдив, издигнат от ГЕРБ, в интервю за предаването "Лидерите говорят – стратегии на фокус" на Радио "Фокус"

Радиоверига "Фокус",  Агенция "Фокус" и "Медия груп 24" започнахме поредица от видео- и радиоинтервюта с водещи кандидати за кметове на големите български градове. Преди дни в студиото ни бе кандидатът на ГЕРБ за Пловдив Костадин Димитров. Неговата програма включва три основни точки, но с него ще говорим за шест основни стратегии.

- Г-н Димитров, казахте ефективност от мерки за борба с пътната безопасност - пешеходни пътеки на първо място, по-качествена боя, повече внимание да се обърне там, а друго какво може да се направи? Знаем преди 15 септември се правят акции, но не трябва ли постоянно да имаме, всеки месец?

- Тук е много важно да се удовлетвори желанието на гражданите. Много често получавам въпрос на терен, който звучи така - може ли да си сложим легнал полицай? Може ли да си сложим някаква неравност?

Облекчаване на изискванията и синхронизация с КАТ, относно препятствията, които ще намалят скоростта е от изключителна важност. Още повече, че има места в града, които някак си е урегулирано предимството, но по никакъв начин самите шофьори нямат превенция, нямат нещо, което да ги стресне и да ги накара автоматически да намалят скоростта.

- Нека да кажем няколко ключови места такива в Пловдив?

- В "Тракия" има толкова много кръгови и там опитът ми в годините да намаля скоростта беше неуспешен. Единственият път, където успяхме и оттогава няма катастрофи, това е на кръговото на Околовръстното, наричаха го "Кръговото на смъртта" и там имаме успешна практика, откакто сложихме тези наши неравности, нямаме катастрофа и съм благодарен на това, което направихме, и на граждани, които спазват правилата за движение по пътищата.

- Казахте, че има няколко такива в Пловдив ключови кръстовища, на които може да се намали скоростта и до колко? Нека малко по-подробно да разкажем?

- Превенцията е важна. Важно е да се намалява скоростта не само като знак, не само като указание, а и да има някаква автоматизация на процеса, нещо, което да събуди шофьорите, когато те са улисани в ежедневието. Така че тук по-скоро бихме казали, че намаляването на скоростта трябва да е с шумна настилка или с препятствия, които да намаляват тяхната ускореност.

- Като говорим за превенция, как ще стимулирате водачите да шофират по-безопасно, и разбира се, с ум да го правят всичко това?

- Може би тук отговорът е камери. Камери и санкции. Знаете ли, в Пловдив някак си не се случи този голям проект за видеонаблюдението. Някак си не можаха да се поставят камери на всички кръстовища. Аз в момента реализирам един такъв проект, пак в "Тракия", който ще обезопаси не само един булевард, ами ще бъде препятствие за тези младежи, които участват в гонки.

Така че камерите трябва да бъдат стимул и всеки един общински ръководител трябва да знае, че това е превенцията. Ние ще положим много усилия за реализиране на този проект, като трябва да се знае, че реализирането в пълен мащаб, ако е трудно, ние ще започнем район по район и да се надяваме, че по-голямата безопасност ще е това, което ще бъде постигнато с видео наблюдението.



Още по темата: общо новини по темата: 938
07.11.2024 »
05.04.2024 »
01.03.2024 »
21.02.2024 »
16.01.2024 »
05.01.2024 »
предишна страница [ 1/157 ] следващата страница






Зареждане! Моля, изчакайте ...
+1
 
 
Г-н Димитров да обясни как ще осигури вода по високите етажи в Кючук Париж, който е най-гъсто населения квартал. И до кога общината ще престане да дава нови разрешителни за строеж. Живея от 50г. в квартала вече е невъзможно да се изкъпеш нормално веднъж в седмицата. Вик не били виновни, че общината допуска нови и нови строежи, а водопреносната мрежа е предвидена за по малко хора?
+2
 
 
През нощта се състезават по улиците на Тракия, включително и пред кметството. Кауфланд сложиха бариери, за да не се правят нощни дрифтове на паркинга. Шефът на 6то районно (Тракия) го хванаха с 100+ км/ч в града и после заплашва полицаи. Прословутите "неравности" на кръговото на околовръстното вече ги няма, износиха се за 1 година, и те искат поддръжка, а не хвалби. Т.е. почти нищо не сте направили за високите скорости в Тракия.
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.

Още новини от Новини от Пловдив:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Ноември 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Виж още:
Актуални теми
Концесията на стадион "Пловдив"
ВК Марица, сезон 2024/2025
51-ото Народно събрание
ТВ и шоу сезон 2024/2025 г.
Санирането на сградите
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Трябва ли общините "Марица" и Родопи" да се слеят в Пловдив?
Да (5755) 58%
Не (3191) 32%
Не мога да преценя (941) 10%
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 59 82 67

novini@plovdiv24.bg

гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)
Договори избори 2024

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: