
ЗАРЕЖДАНЕ...
Кризата изпразни МОЛ-а | ||||||
| ||||||
Икономическата криза и не особено доброто му презентиране пред гражданите, правят мол "Пловдив" все по-непопулярна зона за пазаруване. Макар че коридорите и заведенията са постоянно пълни, магазините често остават празни, подминавани от възмутено цъкащи заради цените хора. Вече има поне 6 обекта, които затвориха врати - дали да отидат на по-добро според тях място или да се върнат там, откъдето са дошли, не е ясно. В няколко други е обявена ликвидация и затварянето им е въпрос на време. Икономисти определят моловете като аспиринчето по време на грип - то не лекува грипа, но поне се създава усещането, че се вземат мерки. Когато българинът купи нещо, той се успокоява - ето, аз го купих, дадох толкова пари в този мол, аз съм един от другите. Как вие възприемате тази модерна форма за забавление и какво ви спира или напротив - ви подтиква, да бъдете истински клиент на големите търговски обекти, може да споделите в коментарите към статията. |
Още по темата: | общо новини по темата: 33 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/6 ] следващата страница |
За контакти:
тел.: 0886 59 82 67
novini@plovdiv24.bg
гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg