ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Левият Николай Радев учи десните на бизнес хватки | ||||||
| ||||||
Очевидно воден от идеята за просперитета на града, шефът на групата на левицата, първо предложи колегите му да не гласуват решението за строителните параметри на терена на бившия завод на "Кока-Кола" и да се предостави на съда да вземе решение. "Пловдив има нужда от активна реклама - като се отвори консерва "Копърка" - да пише "Пловдив". Откъде научиха българите за Занзибар?" - така Радев обясни как се прави активна реклама в сектор туризъм. Независимият Слави Георгиев охлади ентусиазма на колегата си и не трябва да си създаваме свръхочаквания, че община Пловдив ще излезе на печалба от туризма. Ресорният зам.-кмет Пламен Панов пламенно обясни как тази година екипът му започва да работи по създаването на "легендата Пловдив". Отчетът за изпълнение на "Годишна програма за развитие на туризма в община Пловдив за 2020 г." и "Общинска програма за развитие на туризма в община Пловдив за 2021 г." бяха приети с 33 гласа "за", 6 "против" и 1 "въздържал се". |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Новини от Пловдив:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Синоптик: От 6 декември започва продължителен период на снеговалежи
14:11 / 28.11.2024
Годеж 17 години след първата им среща, когато са били деца
15:49 / 29.11.2024
Виктор и Беба отново заедно
08:42 / 29.11.2024
Ударно начало на декември за три зодии
14:46 / 28.11.2024
От утре проблеми за шофьорите в Пловдивско
20:41 / 29.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета