ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Левият Николай Радев учи десните на бизнес хватки | ||||||
| ||||||
Очевидно воден от идеята за просперитета на града, шефът на групата на левицата, първо предложи колегите му да не гласуват решението за строителните параметри на терена на бившия завод на "Кока-Кола" и да се предостави на съда да вземе решение. "Пловдив има нужда от активна реклама - като се отвори консерва "Копърка" - да пише "Пловдив". Откъде научиха българите за Занзибар?" - така Радев обясни как се прави активна реклама в сектор туризъм. Независимият Слави Георгиев охлади ентусиазма на колегата си и не трябва да си създаваме свръхочаквания, че община Пловдив ще излезе на печалба от туризма. Ресорният зам.-кмет Пламен Панов пламенно обясни как тази година екипът му започва да работи по създаването на "легендата Пловдив". Отчетът за изпълнение на "Годишна програма за развитие на туризма в община Пловдив за 2020 г." и "Общинска програма за развитие на туризма в община Пловдив за 2021 г." бяха приети с 33 гласа "за", 6 "против" и 1 "въздържал се". |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Новини от Пловдив:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Ралица Паскалева: Предател си!
21:59 / 25.11.2024
Обявиха 1000 долара награда за намирането й!
08:27 / 25.11.2024
"УниКредит Булбанк" предупреди клиентите си
14:08 / 25.11.2024
Земетресение в България
11:06 / 26.11.2024
Обявяват новия партньор на Ралица Паскалева в "Игри на волята"
08:51 / 25.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета