"Лидл" помогна на предприятие от Пловдивско да възроди на пазара истинското сирене "Дунавия"

Автор: Екип Plovdiv24.bg
Коментари (0)
09:50 / 02.06.2023
9235
Млекопреработвателната компания "Ненко Трифонов фуудс", собственик на мандра "Ведраре", възражда производството на сирене "Дунавия" с инвестиция от 6,6 млн. лева.

Новата високотехнологична линия стартира благодарение на съвместното партньорство с Лидл България. Това е само един от успехите и добрите резултати, които компанията постига, след като стартира съвместната си работа с веригата.

Производството на сирене "Дунавия" стартира в края на 70-те и се развива активно през 80-те години на миналия век. За кратко време успява да се наложи като предпочитан и обичан продукт на пазара.

След 1989 г. производството постепенно замира – до миналата година, когато "Ненко Трифонов фуудс" възражда сирене “Дунавия“ и започва да го произвежда изцяло по оригиналната технология. Това става само от свежо мляко чрез традиционния метод "ултра филтрация". По този начин се усвояват всички полезни суроватъчни белтъци, които в "Дунавия“ са повече, отколкото в традиционното бяло саламурено сирене.

От началото на май 2023 г. "Дунавия“ се предлага и в магазините на Lidl под собствената марка "Родна стряха“.

"Решението за инвестицията в производството на сирене "Дунавия“ взехме благодарение на твърдия ангажимент на Lidl към новия продукт. Тази сигурност и добрите финансови показатели, които успяваме да постигнем с тях като най-големия ни клиент, ни помогнаха да осигурим нужното финансиране и да стартираме новото производство,“ казва Наско Тачев, директор "Бизнес развитие" на “Ненко Трифонов Фуудс". 

“Бизнесът с Lidl е коректен, предвидим и прозрачен. Откакто работим с веригата, само за една година успяхме да увеличим оборота си със 70%, а през следващите 4 години да го удвоим,“ допълва Наско Тачев.

“Ненко Трифонов Фуудс е една от близо 250-те български компании, които са наши доставчици и партньори. Заедно с тях развиваме дългосрочни и устойчиви партньорства, помагаме им да разширяват производството, да инвестират в модернизация и да се развиват. Така до крайния клиент достигат по-качествени, изгодни и обичани български продукти, каквото е и сирене "Дунавия“.

В това виждаме нашия принос към родните производители, който ние наричаме Ефектът Lidl. Затова и ще продължим да показваме добрите примери и да разказваме успешните истории на нашите български партньори," заяви Теодор Александров, ръководител “Стоково снабдяване" в Лидл България.

Млекопреработвателното предприятие “Ненко Трифонов Фуудс" произвежда млечни продукти с марката “Ведраре", като освен това разполагат и със собствена ферма, която осигурява голяма част от млякото.

По този начин компанията затваря производствения цикъл на продукта, което допълнително носи гаранции за произхода на суровините и подобрява качеството на крайния продукт. Продукти от фермата на “Ненко Трифонов Фуудс" в Lidl са под собствената марка на веригата "Родна стряха“ – кашкавал от краве мляко, сирене смес от краве и биволско мляко, краве кисело мляко 4% и др.

Освен тях компанията произвежда за Lidl и млечни продукти "Родна стряха“ като краве, овче и козе кисело мляко, козе и овче сирене, както и продукти по БДС – бяло саламурено сирене и  кашкавал от краве мляко.

Виж коментарите (0)
Още новини от Новини от Пловдив:
BMW отнесе мантинелата на основен пловдивски булевард, полиция и ...
Ключова рокада в Община Пловдив
Шофьор олекна с 1350 лв., 18 контролни точки и остана без книжка ...
С ледено шоу откриват Ice Park Пловдив
Влаковете тръгнаха под Бетонния мост и през Централна гара
РИОСВ Пловдив отчита замърсяване на въздуха


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@plovdiv24.bg

Екип

©2004 - 2018 Медия груп 24 ООД.
Plovdiv24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Plovdiv24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).