Преди месец Лидл България обяви резултатите от мащабен вкусов тест, проведен за веригата от IPSOS България. В него са взели участие 4600 респондента, които са тествали 199 продукта от 24 собствени марки, а резултатите са изведени на база 19 900 получени оценки. Проучването е било проведено по метода на т.нар. blind test "сляп тест“ – участниците не са знаели каква е марката на тестваните продукти, за да бъдат оценките им напълно безпристрастни.
Мащабът на проучването го прави
най-големият вкусов тест на продукти, а резултатите са впечатляващи, проведен от IPSOS в България: 86% от българите одобряват вкуса на собствените марки на Lidl, 82% потвърждават качеството им, а 81% биха препоръчали на свои близки, познати и приятели да опитат тествания от тях продукт.
Верни на максимата, че личното мнение е най-важно, от компанията обявиха, че стартират дегустации във всички градове, в които имат магазини. Така всеки, който желае, може да опита избрани продукти от собствени марки, които са били част от проучването. В Пловдив безплатните дегустации се провеждат в няколко от магазините на веригата като предстоящите са:
15 юни (събота), от 10:00 до 14:00 часа в магазина на бул. "Македония“ 97А 22 юни (събота), от 10:00 до 14:00 часа в магазина на бул. "Освобождение" 43 По време на всяка дегустация, посетителите в магазина ще имат възможност да опитат продукти, собствени марки на Lidl, от четири продуктови категории: млечни, колбаси, сладолед и бира, както и да дадат своето мнение за всеки един от тях. Кой е продуктът, който дегустиралите в Пловдив са харесали най-много, ще обявим тук, непосредствено след приключване на дегустациите.
Допълнителна информация за най-големия вкусов тест на продукти, собствени марки на Lidl, както и за графика на дегустациите, можете да намерите на lidl.bg/kachestvo.