Още в обедната почивка отидох до магазина и попитах колко време трае гаранцията на предлаганите обувки. Млад господин и млада дама зад касите ми отговориха, че гаранцията е два месеца с представяне на запазена касова бележка. Естествено, че пазех касовата бележка, но уви - един поглед на продавача беше достатъчен, за да заяви, че сандалите вече не са в гаранция и те не могат да направят нищо за мен - бяха минали два-три дни от изтичането й.
Попитах дали мога да разговарям с мениджъра, за да обясня, че става дума за разминаване с броени дни. Отговориха ми, че управителят на магазина е в отпуск. Няма да коментирам усмивките и коментарите на продавачите. Те нямат вина за фирмената политика на своите работодатели. Стана ми ясно, че няма да получа никаква компенсация за зле похарчените си пари. Въпреки това не смятам за нормално да изхвърля на боклука продукт, закупен само преди два месеца, който за цената, на която се предлагаше, би трябвало да издържи поне един цял сезон.
Затова първо написах писмо-оплакване до посочения в уеб страницата на фирмата електронен адрес за рекламации, а после пиша тук - нека потенциалните потребители на магазин ССС бъдат предупредени - обувките, които си купуват оттам, са произведени, за да издържат точно толкова, колкото е гаранцията им - два месеца. Най-добре не ги купувайте. Прилагам снимки."
Наш репортер се свърза с управителя на ССС - Виолина Васева. По думите й действително не е била на работа и не е запозната със случая, тъй като служителите не са я информирали за проблема.
Тя обаче бе категорична, че към онзи момент заради отсъствието й (т.е. отсъствието на управителя) колегите й не са могли да направят нищо. Сега прикани клиентката да дойде до магазина отново, носейки със себе си касовата бележка и обувките.
Дефектът ще бъде преценен на
място и по преценка стоката ще бъде заменена, ако пък жената пожелае, ще й бъдат върнати парите. Управителката поясни още, че според Закона за защита на потребителите има гаранция до две години за производствени дефекти.