![](http://i.id24.bg/img/loader.gif)
ЗАРЕЖДАНЕ...
Мираж ли е пробивът под Водната палата? | ||||||
| ||||||
С тези средства ще се финансират големи инфраструктурни проекти: пробив "Модър-Царевец", пробив "Водна палата", изграждане на нов мост над р. Марица, реконструкция на ул. "Царевец" в участъка от бул. "Хаджи Димитър" до бул. "Свобода", реконструкция на бул. "Хаджи Димитър" в участъка от съоръжение "Коматевски пътен възел" до ул. "Царевец", разширение на бул. "Марица - север" с паркоместа от бул. "Цар Борис III Обединител" до ул. "Победа" - етап I, ул. "Победа" до бул. "Васил Априлов" - етап II“, реконструкция и разширение на ул. "Кукуш" в участъка от надлез Родопи до бул. "Македония", реконструкция и рехабилитация на ул. "Митрополит Панарет". Със заема ще се направят също така туристически информационен център до Източната порта, естетизация и рехабилитация на подлез "Баня старинна", многоетажен паркинг на ул. "Четвърти януари" (бившия ТЕЛК) и ще се реализира проект за повишаване на организационната, техническата и административна осигуреност за подобряване на качеството на екологичните мерки за поддръжка и облагородяване на качеството на екологичните мерки за поддръжка и облагородяване на градски зелени площи и откритите обществени пространства в град Пловдив“. Предвижда се заемът да е от Фонда за устойчиви градове. Погасяването ще бъде чрез собствени бюджетни средства. Дългът ще бъде обезпечен чрез: учредяване на пореден залог върху настоящи и бъдещи парични вземания, представляващи настоящи и бъдещи собствени приходи на община Пловдив; финансово обезпечение, учредено по реда за Закона за договорите за финансово обезпечение (ЗДФО) върху вземания по банкови сметки с титуляр Община Пловдив, водени при ОББ АД, включително вземания по депозити към тях. В поредица публикации Plovdiv24.bg ще представи някои от проектите. Изграждане на кръстовище на две нива до Водната палата е един от амбициозните проекти на настоящата градска администрация. Кметът Здравко Димитров още в предизборната си платформа обяви реализицията на тази идея за приоритетна. Кръстовището между булевардите "Цар Борис III Обединител" и бул. "Марица – юг" е едно от най–натоварените в града. Смята се, че с изграждането на пробив успоредно на река Марица ще се облекчат задръстванията, които започват от кръстовището на бул. "Цар Борис III Обединител“ с бул. "Шести септември“ и продължават до кръговото кръстовище на бул. "България“ до Панаира. За обекта има проектна готовност, която предвижда подлез с прилежащи локални връзки от двете страни на пробива. Общата дължина на пътния възел е 540 метра, в която се включват 49 метра подлез и 179,50 м подходи. Главното трасе към входа на подлеза е проектирано с две еднопосочни ленти по 3,50 м. Преди кръговото кръстовище по десните бордюри на бул. "Марица - юг" ще има еднолентови пътни връзки с широчина от 3,50 до 8,50 метра. Самото кръгово кръстовище ще е с диаметър на вътрешния кръг 24 м, а външния - 41 метра. Според направената рекапитулация строителството ще струва 9 200 000 лева с ДДС. |
Още по темата: | общо новини по темата: 267 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/45 ] следващата страница |
Трябва ли общините "Марица" и Родопи" да се слеят в Пловдив? | ||
Да (9849) | 56% | ![]() |
Не (5917) | 34% | ![]() |
Не мога да преценя (1788) | 10% | ![]() |
За контакти:
тел.: 0886 59 82 67
novini@plovdiv24.bg
гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg