![](http://i.id24.bg/img/loader.gif)
ЗАРЕЖДАНЕ...
Мирис на пот и други неприятни усещания в пловдивския градски транспорт | ||||||
| ||||||
"Пиша Ви с огромно разочарование отново към градския транспорт в гр. Пловдив. На 2 юли, пътувайки в автобус номер 99 на "Хеброс Бус" в посока жк "Тракия", термометърът в самия рейс показваше 36 градуса в едва 12:45 ч. А какво ли ще е в 16:30 ч, когато рейсът се е нагрял още. Попитах шофьора защо не пусне климатика, но момчето ми обясни, че климатикът не работел. Възмутени, хората от рейса възкликмахме как е възможно това, а защо ни таксуват тогава?! Обясниха, че автобусът щял да бъде ремонтиран най-скоро, но вече не вярваме на такива приказки. Видимо шофьорът, млад мъж на около 40 години, беше леко изнервен от жегата и създалата се суматоха в рейса. Автобусът, в който пътувах беше с номер РВ 5807." С подобно оплакване и друг читател се свърза с нас. Ето какво ни пише той: "На 3 юли освен превоз от работа към дома, фирма "Автотранс 2000" ООД предложи на пътниците и бонус - сауна в автобус №21 (рег номер РВ0690РТ). Курс от ТК "Марица" към ЖР "Тракия" около 17:45 часа, в голямата жега. Помолих шофьора да включи климатизацията. Той отговори, че не работи. Ако не е изправна, то автобусът би трябвало да бъде спрян от движение. Ако шофьорът не я включва на своя глава, то той би трябвало да бъде наказан за това си действие." Сигналите са предадени на съответните превозвачи. Те коментираха, че изрично шофьорите са инструктирани да пускат климатиците в топлите дни. Въпреки това някои не го правят. Ще проверят сигналите и ако все пак има някакви повреди, веднага ще бъдат отстранени. |
Още по темата: | общо новини по темата: 369 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/62 ] следващата страница |
За контакти:
тел.: 0886 59 82 67
novini@plovdiv24.bg
гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg