ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Мислят за нов облик на Главната с арт реклами, вместо грозните климатици по сградите
Автор: Екип Plovdiv24.bg 10:17 / 21.04.2012Коментари (24)10051
©
Основен проблем на главната пешеходна зона в Пловдив е нарушената автентичност на партерните етажи, както и присъствието на реклами, несъобразени с архитектурата на сградите. Това е констатирал председателят на ОбС Пловдив арх. Илко Николов в процеса на разработване на "Наредбата за естетизация на части от града попадащи в защитена зона - групови паметници на културата".

Ако искаме Главната да придобие един по-приветлив вид е необходимо да бъде направена тази стъпка, категоричен е арх. Николов. Имали сме разговори с кмета за това, че Главната улица има нужда от един нов и модерен облик и тук не става въпрос само за премахването на климатиците, обяснява арх. Николов.

По думите на председателя на ОбС интересно решение в тази посока е използването на арт реклама. Това е един формат, който интригува и изкушава ценителите на изящното изкуство, както и различните компании, търсещи нестандартно рекламно пространство. Посредством арт рекламата идейния продукт се превръща в алтернативен рекламен носител, без да се губи художественият характер, обяснява арх. Николов. Според него превръщането на Пловдив в център на арт рекламата е напълно реалистично, тъй като Пловдив е градът на художниците и има необходимия капацитет и енергия да направи това.

Подобна идея бе анализирана задълбочено в разговорите, които имах с представители на местните браншови организации на архитектите и арт средите. Мога да кажа, че те са отворени към подобна идея. Предстоят още подобни срещи, на които ще бъде доразвита концепцията за използването на арт реклама, заявява арх. Николов. По думите му сред другите предимства на арт рекламата е възможността в градска среда да присъстват за по-дълъг срок, 5-10 г. и повече, инсталации финансиране от частни инвеститори. Това ще подобри градската среда и ще освободи Общината от този разход за естетизирането на тези места, допълва арх. Николов.








Зареждане! Моля, изчакайте ...

Показва коментари на Невена Топузова
премахни филтъра

Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.

Още новини от Новини от Пловдив:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Ноември 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Виж още:
Актуални теми
Концесията на стадион "Пловдив"
ТВ и шоу сезон 2024/2025 г.
Зима 2024/2025 г.
Първа лига, сезон 2024/2025
Ботев в Лига Европа, сезон 2024/2025
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Трябва ли общините "Марица" и Родопи" да се слеят в Пловдив?
Да
Не
Не мога да преценя
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 59 82 67

novini@plovdiv24.bg

гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)
Договори избори 2024

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: