Строителите успяха бързо да променят облика на търговския център. Седмица след откриването мол-ът започва да прилича на истинско място за търговия.
Plovdiv24.bg научи, че голяма част от магазините ще отворят до края на предстоящата седмица. Какви търговски обекти вече са отворени, както и какви предстоят да отворят можете да разгледате във фото-галерията към статията.
Впечатление прави тематичното групиране на магазините, което в други търговски центрове макар и логично не е направено. На едно място са събрани компютърни магазини, на друго детски, на трето и четвърто са съответно дрехи и мебели и т.н. Това със сигурност ще е удобно за хората, които действително ще отидат там с цел покупка, а не с идеята да пообиколят безцелно, каквато е честата практика на доста от посетителите на стария мол.
Пространството, определено за хранителни обети обаче все още ще остане затворено. Хранителният "кът" се очаква от много от пловдивчани, тъй като там за първи път в Пловдив ще стъпи популярната верига "Burger King", ще има и българска кухня, специални италиански пици, Giros и още 5-6 обекта за храна, които към момента се пазят в тайна.
Войната между "евтините" хранителни хипер маркети "Карфур" и "Кауфланд" напълни двата магазина с роми. Цели фамилии изкупуваха пуснатите на промоция банани и домати и с бесове ги изнасяха за препродаване. Ромската инвазия създаде проблеми на охранителите в магазините и неприятни чувства у много пловдивчани. Очаква се нещата да се нормализират със започналото постепенно изравняване на цените в споменатите магазини с тези от останалите вериги.
Още по темата (9): | |