
ЗАРЕЖДАНЕ...
Много ядосан пловдивчанин сподели до болка познат казус | ||||||
| ||||||
За пореден път разписанието и обслужването на линия 113 показаха неадекватността си. Днес чаках автобуса на спирка номер 401 на бул. “Васил Априлов". Зарадвах се като видях на виртуалното табло 3 минути оставащи до пристигането на автобуса. Но уви, скоро свърши радостта ми, защото се показа едно малко щъркелче с номер 113, което обаче караше в средното платно. Подмина спирката без да спира, но явно имаше слизащи и след спирката рязко мина в дясното платно почти до бензиностанция “Газпром". Спря и тръгна без да вземе хора. Не стига, че разписанието е 20 минути на тази линия, а на всичкото отгоре прескачат и спирки, защото са претъпкани с ученици от и за Английската гимназия. Обаче ние нямаме вина за тази претъпканост и малко автобуси. Писал съм много пъти и на “Автотранс Чолаков" и на община Пловдив, но няма резултат. Мълчание. Искам ако може чрез Вашата медия да попитам отново “Автотранс Чолаков", както и Община Пловдив: кога мислят да оправят проблема с тази линия - да сгъстят разписанието, или да пуснат по-големи автобуси. Ако “Автотранс Чолаков" не може да се справи с обслужването, да я дават тогава на Петко Ангелов - той поне си спазва разписанията и автобусите са му чисти и поддържани. Но сегашната ситуация с малък и мръсен претъпкан щъркел на 20 минути не е адекватно обслужване изобщо особено в час пик!!! Един много ядосан пловдивчанин. |
За контакти:
тел.: 0886 59 82 67
novini@plovdiv24.bg
гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg