По-голямата част от тях - около 300 ще бъдат в Пловдив, където компанията се мести в нов офис. Това стана ясно след представяне на нейните дългосрочни планове за развитие, както и на последни данни от резултатите й за изминалата година.
Telus International Europe е водещ многоезичен контактен център, доставчик на аутсорсинг на бизнес процеси и на техническо обслужване, който предоставя висококачествени услуги от 2004 г. насам.
В компанията работят над 2, 600 служители в офиси в София, Пловдив (България), Букурещ и Крайова (Румъния) и Манчестър (Великобритания). Компанията предоставя контакт център услуги, аутсорсинг на ИТ услуги и иновативно обслужване на клиенти на повече от 35 езика.
Telus International Europe е горд член на семейството на Telus International, който е доставчик на услуги за аутсорсинг на бизнес процеси с над 20 000 служители по целия свят - включително Канада, САЩ, Европа, Латинска Америка и Филипините.
С над 175 милиона връзки с клиенти, обслужвани чрез телефон, чат, e-mail и социални медии в различни индустрии като телекомуникации, високи технологии, гейминг, финанси, продажби и онлайн търговия, пътувания и логистика, здравеопазване и други. TELUS International предоставя иновативно обслужване, като поставя клиента винаги на първо място чрез силата на екипната работа, комбинативното мислене и корпоративна култура.
Telus International е глобална дъщерна компания на Telus, водеща канадска телекомуникационна компания с 8,77 млрд. евро размер на годишните приходи и 14 млн. клиенти.