За да влязат в крак с новото десетилетие, световни търговски брандове от различни сфери обновяват както облика си, така и продуктите и услугите, които предлагат.
В синхрон с тази глобална тенденция
Мосю Бриколаж - България стартира прилагането на новата си търговска концепция у нас. Този път модернизацията няма да започне от столицата, а от един от първите магазини на веригата у нас – този в Пловдив, открит само две години след навлизането на компанията на българския пазар – през 2002г. Друга причина за тази стъпка, според екипа на Mr.Bricolage у нас е, че в района се наблюдава стабилно развитие на икономиката и съответно потенциал за добри резултати. Вътрешен фактор е отличният екип на Mr.Bricolage – Пловдив.
През 2020 общо над 20 магазина Mr.Bricolage в Европа ще променят облика си. Тази промяна съвпада с честването на 20 години Mr.Bricolage в България.
Екипът на френския бранд у нас разкрива причината промяната се случва точно сега: "Mr.Bricolage - Франция има 40-годишна история. Марката е трета по пазарен дял във Франция и е с най-голям брой магазини в Европа. За да е в крак с промените и да отговори на очакванията на своите клиенти, преди четири години Централата разработи концепция, опирайки се на опита на магазинерите и препоръките на клиентите. Последвалото пилотно въвеждане в 5 магазина във Франция показа отлични резултати, което е и причината сега да идва и в България."
Промяната у нас започва от пловдивския магазин на бул. "6 септември“, който ще бъде в ремонт от 25 декември и ще отвори врати с нов облик и нови предложения за клиентите си отново напролет. През това време потребителите на Mr.Bricolage в Пловдив ще могат да посещават магазина на ул. "Македония“ 2 , както и да пазаруват онлайн на
www.mr-bricolage.bg.