ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Мъка! Вижте нелепите обяснения на Общината за най-проблемния автобус в Пловдив!
Автор: Екип Plovdiv24.bg 17:52 / 14.10.2021Коментари (2)12954
©
Линия №10 е най-проблемната от целия градски транспорт на Пловдив, твърдят пътници, които всеки ден се сблъскват с проблеми по тази автобусна линия. Те се възмущават, че са принудени "да висят“ по спирките по 40, дори 50 минути, за да дочакат да дойде автобус. Възмущението се засилва от факта, че линия №10 изобщо не присъства на електронните информационни табла, затова се питат: Съществува ли изобщо такава градска линия?

А "Десятката“ - както пловдивчани я наричат, е важна линия, свързваща район "Тракия“ с квартал "Христо Смирненски“. Тя е необходима на много ученици, учители и други работещи в противоположните райони на града. 

 По линията в делнични дни се движат само 5 коли, макар че по официална информация би трябвало да са 6. 

По горещата тема "Радио Пловдив" потърси позицията на контролния орган - община Пловдив, с официална заявка за интервю със заместник-кмета Тодор Чонов, чийто ресор е транспортът. От администрацията отклониха поканата с аргумента, че на вниманието на заместник-кмета са по-мащабни проекти и инициативи, а не единична градска автобусна линия.

Разговор все пак се състоя – с Пламен Вълков, директор на Общинското предприятие "Организация и контрол на транспорта“. 

От него се разбра, че Веселин Дошков, собственик на фирма "Хеброс бус“, която обслужва линия №10 от градския транспорт, системно не изпълнява задълженията си по договора с общината. Освен намаления брой коли, по линията редовно се пропускат курсове. 

Само през месец септември са пропуснати 853 курса. Във вчерашния денпропуснатите курсове са 9, а до 8,30 ч. тази сутрин са пропуснати два курса.

Общината би трябвало да налага по 1 000 лева глоба за всеки пропуснат курс. Оказва се, че това не е така. Вместо да санкционира фирма "Хеброс бус" с 853 000 лева за пропуснати курсове през септември, наложената глоба е само 30 000 лева. Така общинският бюджет е ощетен с 823 000 лева за сметка на частната фирма на Веселин Дошков.

Обяснението от общината: Когато нарушенията са толкова много, глобата е по 1 000 лева на ден, а не по 1 000 лева на пропуснат курс!?!

И още: 

Община Пловдив не е изплатила на фирма "Хеброс бус" за линия №10 субсидии за месеците юли, август и септември. Общата сума е близо 30 000 лева за неизпълнение на плановия пробег. 

Отделно на фирмата са наложени още 33 000 лева глоба за пропуснати курсове. Санкцията е за времето от началото на тази година до края на септември. 

Електронните табла

Пламен Вълков обясни, че на информационните табла се показват номерата само на автобусите, които са оборудвани по системата "Индра". Линия №10 е оборудвана със смарт тракер по GPS системата на Екон, затова отсъства от таблата. 

Общината води дело с "Индра" и ако процесът приключи и няма обжалване, най-рано през лятото на следващата година линия №10 би могла да се появи на електронните табла. 

Недоволството на гражданите

От Общинското предприятие "Организация и контрол на транспорта" уверяват, че всеки ден при тях се получават поне по 10 жалби от граждани заради нередностите по обслужването на линия №10. Пламен Вълков твърди, че всеки ден разговаря с Веселин Дошков и се опитва да го убеди да изпълнява задълженията си към общината, с която има сключен договор! Дошков не беше открит за коментар.


Още по темата: общо новини по темата: 1112
18.11.2024 »
18.11.2024 »
18.11.2024 »
18.11.2024 »
18.11.2024 »
18.11.2024 »
предишна страница [ 1/186 ] следващата страница






Зареждане! Моля, изчакайте ...

Показва коментари на Градски транспорт
премахни филтъра

+1
 
 
Вълков или лъже най-безобразно, или нищо не разбира от договорите, които контролира. Не знам кое е по-страшно. Системата на ИНДРА се състои от билетна система (автомати) и система за информация (табла). Системата е собственост на Община Пловдив и се управлява от ОП ОКТ. По договор превозвачите трябва да оборудват за своя сметка автобусите със системата на ИНДРА, но никой не го изисква от тях, за да им се спестят едни пари. Делото с испанците няма нищо общо. Нали от общината казаха, че е за гаранционната поддръжка на билетната система, която е спряна. Но от ОКТ въртят едни и същи опорки както и със загубите на превозвачите. Пълно безхаберие.
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.

Още новини от Новини от Пловдив:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Ноември 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Виж още:
Актуални теми
Концесията на стадион "Пловдив"
Войната вУкрайна
ТВ и шоу сезон 2024/2025 г.
Зима 2024/2025 г.
Никулден 2024 година
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Трябва ли общините "Марица" и Родопи" да се слеят в Пловдив?
Да
Не
Не мога да преценя
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 59 82 67

novini@plovdiv24.bg

гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)
Договори избори 2024

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: