ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
На бензиностанция в Пловдив сами преценяват на кого каква отстъпка се полага | ||||||
| ||||||
В жалбата си Петър Каратанчев твърди, че е получил касов бон от "Т-Маркет", в който е фиксирана отстъпка за гориво на бензиностанции “Петрол". Промоцията е “Пазарувай в Т-Маркет, зареди в Петрол с отстъпка" В касовата бележка се посочва, че отстъпката е до 15 ст. за литър, но само ако заредиш до 30 литра дизел, 25 литра бензин, 25 литра газ пропан бутан, или 10 кг метан. До тук – прекрасно! Нашият читател отива в бензиностанция "Петрол" на на ул."Цар Симеон" в жк "Тракия" и решава да се възползва от ваучера за отстъпка. Сипва повече от 25 литра бензин и плаща на касата, като показва и касовия бон с отстъпката. След сканиране на Q- кода му се начислява отстъпка, но не такава каквато очаква, а значително по-малка. Той пита касиерката защо отстъпката е толкова малка, а тя му отговаря, че "нещо компютъра бърка" и нищо не може да се направи. Неприятно му става и от факта, че касиерката му взима бележката за отстъпка и не му я връща, въпреки, че тя не им е нужна, след като вече имат сканиран кода. Г-н Каратанчев моли да му върнат бележката, но така и не си я получава. Иска среща с управителката, но тя отсъства, тъй като е неделя вечер. В понеделник той се среща с нея. Управителката му обяснява тънкия момент. В бележката пише не 15% отстъпка, а до 15%. На въпрос как и кой определя колко да е отстъпката за всеки, отговорът е неясен. Няма отговор и за него самият, макар, че схемата ясно прозира и всеки би се досетил. Това ако не е нелоялна търговия, кое тогава е? Малко преди да дойде в редакцията ни нашият читател отива и в Комисията за защита на потребителите в Пловдив. Оттам го карат да пусне жалба, да попълни бланка. Но към нея трябва да приложи и бележките. Мъжът моли за ксерокс, за да ги снима, но Комисията няма елементарен ксерокс и го праща да търси по улицата. Сами разбирате какво означава това. Размотаване и загуба на време до отказване. Е, няма такава държава, няма такива институции, които уж са в помощ на потребителите! |
Още по темата: | общо новини по темата: 752 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/126 ] следващата страница |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Покажи:Всички | Само на регистрирани | Моите | На приятелиПокажи и всички отговори
на 04.08.2022 г.
0
на 03.08.2022 г.
+1
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
Още новини от Новини от Пловдив:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Драстично отслабналият Геро се оказа нежелан от телевизиите
14:51 / 24.11.2024
Ралица Паскалева: Предател си!
21:59 / 25.11.2024
"УниКредит Булбанк" предупреди клиентите си
14:08 / 25.11.2024
Обявиха 1000 долара награда за намирането й!
08:27 / 25.11.2024
Нов хитов турски сериал завладява ефира
15:59 / 24.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета