Заявявайки услугата, която се предлага от началото на 2013 г., клиентите получават известия по SMS или имейл най-малко 3 дни преди прекъсване на снабдяването в случай, че са пропуснали крайните срокове за заплащане. Услугата е безплатна за всички клиенти на EVN България, без значение на ползвания от тях мобилен оператор.
Заявяването на услугата се извършва чрез попълване на декларация, в която се вписва:
• име на клиента
• ИТН (измервателна точка номер)
• валиден имейл или номер на мобилен телефон (за клиентите на всички мобилни оператори в страната).
С цел да се гарантира достоверността на предоставените данни е необходимо титулярът на партидата (или упълномощено от него лице) да предаде попълнената декларация в удобен за него EVN Офис. Като допълнителна опция със същата декларация клиентите имат възможност едновременно да заявят и удобната услуга за ежемесечно получаване на информация по SMS или имейл за стойността на консумираната електроенергия. Декларацията може да бъде намерена на:
http://www.evn.bg/getdoc/b5abe50c-62ec-4cb6-a0a2-fb31920370c1/KK462_Deklaracia_bitovi_klienti.aspx
EVN България напомня, че утвърдените срокове за заплащане на консумирана електроенергия са:
• I група клиенти - от 1-о до 15-о число на месеца
• II група клиенти - от 11-о до 25-о число на месеца.
Всеки клиент може да се информира за своя срок от предишна фактура за консумирана електроенергия или на денонощния телефон за информация - 0700 1 7777. След изтичането на официалния срок за плащане, дружеството предоставя възможност на клиентите си да заплатят консумираната от тях електроенергия в 10-дневен период, в който се начислява законната лихва за забава. Изключвания на електрозахранването поради неплатена фактура не се извършват по време на празнични и почивни дни.
Още по темата (271): | |