© Plovdiv24.bg | За нагло отношение на персонала в автобус 24 сигнализира читател на Plovdiv24.bg. Ето какво разказа недоволен пловдивчанин:
"На 20 януари сутринта се качих в автобус 24 по маршрут "Тракия" - "Кючук Париж". Шофьорът пропусна да спре на спирка, за която слизаха поне 7-8 души и добре, че се развикаха хората, за да спре.
Една жена попита кондукторката: "Защо не му казахте да спре?" Отговорът беше: "Аз ли да му казвам къде да спира!!!"
Вторият случай беше, когато пътник застана на първата врата за слизане, а кондукторката му каза: "Идете на средна врата". Пътникът попита: "Защо? Тези врати нали се ползват за слизане и качване на пътници?"
Отговорът на кондукторката беше пълно мълчание. Тази ситуация се случва за времето на три спирки, в които се возя и след това слизам, питам се цял ден ли е така в автобусите? Собствениците на тези фирми изобщо правят ли нещо за обучение на персонала си как се работи с хора-клиенти?"
"Нито потвърждаваме, нито отричаме", заявиха за Plovdiv24.bg от превозвача, обслужващ линия 24 и оставиха случая без коментар.
Служителка на "Хеброс бус" поясни, че сигналът не е проверен, тъй като липсва конкретен час и за кои точно спирки става дума. Говорено е с шофьора. Той обаче нямал спомен за подобен случай. |