Крайният срок за подаване на заявки в конкурса на ФАРА е 9 май, а сред условията за участие е рекламните кампании да са публикувани, излъчвани и организирани в периода между 1 януари 2016 г. и 8 май 2017 г., както и да не са участвали в същата категория в предишни издания на фестивала. Промени има и в конкурсната програма. В тазгодишното издание заявки могат да се подават в общо 33 категории, от които 25 творчески и 8 медийни.
Допълнително са разширени медийните категории, където вече влизат и формати като branded content - интергриране на бранд в програмно съдържание или платформа, и ambient - специално проектирани конструкции, за които не са използвани стандартни медиа канали или формати. Изпълнителният директор на БАКА Мариана Брашнарова коментира пред "Капитал", че тази промяна отразява новите рекламни тенденции.
Журито, което ще оценява проектите, също е разделено на екипи в двете големи категории, но имената им все още не са известни. Фестивалът отново ще се проведе в рамките на три дни, като един от тях ще бъде изцяло посветен на широката публика.
Източник: в.Капитал