ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Най-големият рекламен фестивал в България отново в Пловдив | ||||||
| ||||||
По време на събитието ще могат да бъдат разгледани не само най-интересните рекламни и комуникационни решения през годината, но и ретроспективна изложба с емблематични реклами от предишните 2 десетилетия. Фестивалът ще представи изложбата във фоайето на Дом на културата "Борис Христов“ в Пловдив между 6 и 8 юни. Експозицията е отворена за свободно посещение всеки ден между 9,30 и 18,00 часа в периода на събитието. За поредна година фестивалът не само ще отличи най-добрите реклами за изминалата година, но организира богат и интересен лекционен панел със световни лектори в областта на маркетинга, рекламата и изкуството. Присъствието на лекционния панел и на откритите представяния на рекламните проекти за годината, както и участието в двете церемонни по награждаването на отличените проекти, изискват акредитация, която може да бъде закупена на https://www.fara.bg/accreditationbg. Акредитираните участници във ФАРА ще могат да проследят състезанието на творчески проекти в 10 основни категории и 25 подкатегории, като тази година във фестивала участват 32 агенции с общо 324 рекламни проекта. Юбилейното издание е повод за включването на още една, 11-та категория, която не носи точки за крайното класиране в творческото състезание, но ще ни припомни интересни моменти от работата на агенциите през годините – категорията "The best of the first 20“. И тази година ФАРА продължава новата традиция да бъде не само състезание, но и лекционен форум на международно ниво. На 7 юни акредитираните участници ще имат възможността да чуят световни лектори от сферата на маркетинга, бизнеса и рекламата. Сред тях са Оскар Фаринети, основател на Eataly, фотографът Димитър Караниколов, Charlotte Bufler & Hans-Peter Albrecht от The Wunderwaffe, Munich, Фарид Чехаб - хоноруван председател и съветник на борда на Leo Burnett MEA и Фарис и Рози Якоб, съоснователите на номадската strategic & creative консултантска компания Genius Steals. За четвърта поредна година рекламният фестивал ФАРА е в успешно партньорство с "Пловдив 2019“, което беше и поводът да премести своето място на провеждане в града на тепетата. Партньорството между "Пловдив 2019“ и Българската асоциация на комуникационните агенции в провеждането на ежегодния й фестивал помогна и за развитието през последните четири години на богат лекторски панел на ФАРА със световни имена от областта на изкуството, рекламата, комуникациите и медиите. 2019 се очертава да бъде рекордна за фестивала, който отбелязва най-много акредитирани гости от България и чужбина. За всички, които не успеят да закупят акредитации и да участват на живо на фестивала и лекторския панел, част от презентациите ще бъдат излъчвани на страницата на ФАРА във Фейсбук: https://www.facebook.com/FARABulgaria/. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Новини от Пловдив:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Обявиха официално колко е населението на България
15:39 / 27.11.2024
Златна 2025 година за пет зодии
14:55 / 27.11.2024
Слави Трифонов се завръща в bTV
12:59 / 27.11.2024
Синоптик: От 6 декември започва продължителен период на снеговалежи
14:11 / 28.11.2024
Няма да ни се размине, НИМХ потвърди официално прогнозата
10:35 / 27.11.2024
Идват 2 дни с много силни магнитни бури
10:22 / 27.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета