ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Най-после показаха как ще изглежда пробивът под Гарата в Пловдив!
Автор: Васил Динев 17:08 / 09.12.2021Коментари (15)45627
Както вече ви информирахме, днес бе даден стартът на модернизацията на жп възел "Пловдив", който е сред най-важните железопътни връзки в България, с голямо регионално-икономическо и стратегическо значение.

Сега Plovdiv24.bg ви дава възможност да се запознаете с официалните визуализации на проекта за пробива под Централна гара, които ни бяха предоставени от пресцентъра на НКЖИ.

За този проект се заговори в началото на септември 2012 година. Тогава с въпросителна в заглавието писахме, че "Васил Априлов" минава под Централна гара, отпушват транспортния възел в района?".

Ето, че 9 години и 3 месеца по-късно официалната първа копка по реализацията му стана факт.

Комуникационно-транспортният пробив под Централна жп гара ще свърже южните квартали на града с центъра. Трасето на пробива е съобразено и следва предвиденото в общия устройствен план на гр. Пловдив подземно преминаване от бул. "Васил Априлов“ към бул. "Македония“ под района на гаровия комплекс. Ще бъдат изградени и удобни вертикални пешеходни връзки.

Стойността на договора е е 89 028 245,95 лева без ДДС. Изпълнител е Обединение "Проект Пловдив“ ДЗЗД, включващо фирмите "Трейс Груп Холд“ АД и "Балкантел“ ООД.

Обект "Модернизация на железен път, контактна мрежа и системи за сигнализация и телекомуникации в гара Пловдив и изграждане на комуникационно-транспортен пробив под жп ареала на гара Пловдив“ е част от проект "Развитие на железопътен възел Пловдив“ и се съфинансира със средства по Механизма за свързване на Европа (МСЕ).



Още по темата: общо новини по темата: 342
12.11.2024 »
08.11.2024 »
04.11.2024 »
03.11.2024 »
27.10.2024 »
21.10.2024 »
предишна страница [ 1/57 ] следващата страница






Зареждане! Моля, изчакайте ...
на 11.12.2021 г.
+1
 
 
Този недъгав 3Д рендер ще го цъкна за 25 мин на компютъра. Поне да беха се постарали малко с тая визуализация, от която нищо не става ясно
0
 
 
Хора...СЕГА е МОМЕНТА....ДОКАТО НЕ СА ПОТЪНАЛИ милионите.....вместо да драскате тука пишете на сайтовете на общината....поне някаква файда,евентуално,да има.....!!!
0
 
 
А картинки на мазалото, което ще стане от горе с движението по В.Априло ще видим ли?
+2
 
 
Да ви кажа ли,коя е първата разлика от реалния изглед?Липсата на вода!За останалите разлики,Вие сте на ред:):)
+1
 
 
елеменарна илюстрация на нещо , което няма да се осъществи в сегашните скъпи и инфлационни времена за строителство.
+1
 
 
Ква е тая недъгава визуализация в майна, то пикселираният майнеркрафт е по як от тва дето ни показват. За град с 400 000 населения този проект трябва да е детска игра , а не да ми броят стинките ще стигне или няма да стигне....Е**ната ,неплодовита ,северна ,гейзерна страна Исландия е с по-малко население , а нивото на живот там е в пъти по високи....срам
+2
 
 
Доста ще е приятно да чакаш автобус на спирката, под земята. Дори да има адекватна вентилация, не мисля че е добра идея от здравословна гледна точка
+1
 
 
Трейс нямат празно, а? С онова разследване за един пътен участък, май няма нужда да се пита? Сто милиона лева!!!! И като се вдигне с още 20-30% - ехааааа.
+1
 
 
Никаква мисъл не е вложена в така нареченото "проектиране" на въпросните стълбища и тунела! Стълбищата ще събират боклуци и ще са трудни за почистване, а би трябвало отдолу да са плътни и да няма възможност недоброжелатели да хвърлят боклуци там и кучета да акат отдолу. Виждаме го навсякъде, където има подобни стълбища в България! А поддържащите колони на тунела би следвало да са добре защитени срещу стичане на вода в основните им и срещу сблъсък от превозни средства, а не се виждат нито повдигната основа около тях (нещо като тротоар), нито дори мантинели. Парапетите трябва да са от кръгла неръждаема стомана с диаметър около 50 ммилиметра и с 90-градусови заоблени огънати профили в мястото на свръзката помежду им. Това е с цел ергономия, здравина и дълготрайност! И кому е нужно на всеки 5 сантиметра да има отвесни тръби на парапета, което едновременно е хем голямо прахосничество на тръби и боя, хем и прилича на затворнически решетки!? Огромен слаб ДВЕ на "архитекта" на това чудо на чудесата. Не се и съмнявам обаче, че платените от данъкоплатците средства за построяването на всичко това ще бъдат "добре усвоени".
+7
 
 
6 пътни ленти / По 3 в посока ) това по картинките ....... По какво на бас че тия картинки и реализацията няма да имат нищо общо
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.

Още новини от Новини от Пловдив:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Октомври 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Виж още:
Актуални теми
Концесията на стадион "Пловдив"
ТВ и шоу сезон 2024/2025 г.
Войната вУкрайна
Зима 2024/2025 г.
Никулден 2024 година
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Трябва ли общините "Марица" и Родопи" да се слеят в Пловдив?
Да
Не
Не мога да преценя
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 59 82 67

novini@plovdiv24.bg

гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)
Договори избори 2024

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: