Не носете развален уред директно в сервиза

Автор: Екип Plovdiv24.bg
Коментари (2)
11:46 / 30.01.2007
2123
Потребителите нямат право да недоволстват от неспазването на срокове за ремонт на стоки в гаранция, ако не са предявили рекламацията пред търговеца. Това предупреди регионалният директор на Комисията за защита на потребителите Димитър Минчев по повод зачестилите жалби срещу сервизи за неспазване на едномесечния срок за ремонт. Той подчерта, че купувачите не трябва да се обръщат директно към сервизите, които са вписани като обслужващи бази в гаранционните карти на техниката. Според Закона потребителят има правни отношения само с търговеца, който му е продал стоката и трябва да регистрира своята жалба в неговия регистър на рекламациите, обясни Минчев. Информацията е на Дарик радио.

Виж коментарите (2)
Още новини от Новини от Пловдив:
Ограничават движението на кръстовището на ул. "Петър Стоев" с ул....
В Пловдив започна плащането на четири местни данъка за 2025 г.
Отлична новина за район "Южен"
Срути се част от подпорна стена на река Марица в Пловдив
Хакери удариха РИОСВ Пловдив
Откриха го, но не казва къде е бил толкова време


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@plovdiv24.bg

Екип

©2004 - 2018 Медия груп 24 ООД.
Plovdiv24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Plovdiv24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).