ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Не носете развален уред директно в сервиза | ||||||
| ||||||
Потребителите нямат право да недоволстват от неспазването на срокове за ремонт на стоки в гаранция, ако не са предявили рекламацията пред търговеца. Това предупреди регионалният директор на Комисията за защита на потребителите Димитър Минчев по повод зачестилите жалби срещу сервизи за неспазване на едномесечния срок за ремонт. Той подчерта, че купувачите не трябва да се обръщат директно към сервизите, които са вписани като обслужващи бази в гаранционните карти на техниката. Според Закона потребителят има правни отношения само с търговеца, който му е продал стоката и трябва да регистрира своята жалба в неговия регистър на рекламациите, обясни Минчев. Информацията е на Дарик радио. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Покажи:ВсичкиМоите | На приятели |
Aнонимен
на 30.01.2007 г.
0
малеее
на 30.01.2007 г.
0
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
Още новини от Новини от Пловдив:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Рано тази сутрин ново земетресение в България
09:45 / 04.01.2025
Колко ще получават възрастните с минимална пенсия?
08:47 / 03.01.2025
Работодателите признаха за спешна нужда от ръст на заплатите
12:19 / 03.01.2025
Тревога сред пенсионерите за януарските пенсии
13:41 / 04.01.2025
Емануела: Бившият ми може и да не се събужда
18:04 / 03.01.2025
Актуални теми
Абонамент
Анкета