© Plovdiv24.bg |
"Шофьорът е завършил курса си, за да не оставя хората, след което се е прибрал в гаража. Возилото вече е отремонтирано и изпълнява дневните си курсове", обясниха от Грация.
Припомняме и сигнала на наш читател, който се повози във въпросния автобус:
На 20.08.2014 за пореден път се убедих в простотията, която служителите на фирма "Грация" са способни да допуснат. Качвайки се на автобус MAN NL202, с регистрационен номер РВ 6520 РР, движещ се по линия №66, усещам някаква нетипична прохлада. Оглеждайки се откъде идва тя, забелязвам, че липсва цяло странично стъкло! Не само, че стъклото липсва, но е счупено на стотици парченца, които никой не си е направил труда да почисти от пода и седалките или пък да обезопаси рамката на стъклото, дори да се забрани сядането на седалките в близост с някаква лента!
Съвсем друг е фактът, че седалката на това място е почти на нивото на прозореца и никой дори не си направи труда да ми направи забележка да не стоя там. По-нататък се качи една жена, която си седна най-спокойно и чак след няколко спирки забеляза къде е седнала и че до нея стъкло, което да е предпази по някакъв начин от падане на пътя, НЯМА.
Оттам нататък си е нейно решение дали ще стои там, или не, но ако също толкова спокойно там бе седнала жена с малко, палаво дете? По пътя имаше патрулиращи лица, представители на КАТ, които също видяха, че прозорец липсва, но не изглеждаха сякаш имат намерение да спрат рейса от движение.
Не вярвам служителите да са счупили стъклото нарочно, явно автобусът е похапнал от яростта на някой гражданин, не знам, но за мен не е нормално автобус да изпълнява превоз в такова състояние. Обаче на никой не му пука, че това си е абсолютна предпоставка за тежък инцидент. Интересно ми е как това нещо ще превозва хора в час пик след 17:00 часа? Снимките оставям на вашите коментари... |