ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Нестандартен подход за привличане на туристи в Пловдив
©
Работа с инфлуенсъри е най-новият и нестандартен подход на Община Пловдив за привличане на туристопоток в града. Това съобщи в предаването "Цветовете на Пловдив" по Радио "Фокус" Юлияна Йорданова, директор Дирекция "Туризъм" към Община Пловдив.

"Освен чрез участието в международни формати като туристическите изложения, залагаме и работим в посока развитие на дигиталния маркетинг, който сега е от съществено значение и предоставя много възможности за привличане на потенциални клиенти. В момента работим по създаване на нов туристически портал на Пловдив, реклама в социалните медии, различни рекламни кампании, видеосъдържание и общо взето работа с инфлуенсъри. Всички тези инструменти представляват един успешен микс и част от маркетинговата стратегия за привличане на туристопотока в града", обясни Юлияна Йорданова.

"Вече имахме две, или три групи румънски инфлуенсъри, блогъри през лятото, които като цяло се радват на изключително голям брой последователи в своите страници. Забелязахме, че това е по-нестандартен подход за реклама на града, тъй като има директен достъп до обикновения турист, който може да види от първа ръка преживяването в града ни", добави Йорданова.

По думите и, всеки от инфлуенсърите си има индивидуален подход какво да снима, какво да изведе на преден план. Различни са предпочитанията, едни наблягат повече на винения туризъм, други - на различните преживявания по време на събития.

Засега инфлуенсърите, които се канят в града са изцяло от чужбина.

"Ако трябва да бъда честна, към момента не сме имали българи блогъри и инфлуенсъри, просто Пловдив смятаме, че е достатъчно известен в България, не че няма причина да го посетиш отново и отново, но по отношение на този вид реклама залагаме повече на международния пазар", каза още директорът на Дирекция "Туризъм" към Община Пловдив Юлияна Йорданова.

Тя обясни още, че дигиталният маркетинг е едно от нещата, което трябва да се надгражда и да се развива и в бъдеще.


Още по темата: общо новини по темата: 176
24.10.2024 »
23.10.2024 »
22.10.2024 »
22.10.2024 »
20.10.2024 »
20.10.2024 »
предишна страница [ 1/30 ] следващата страница






Зареждане! Моля, изчакайте ...

Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!

Още новини от Новини от Пловдив:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Септември 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Виж още:
Актуални теми
Концесията на стадион "Пловдив"
ТВ и шоу сезон 2024/2025 г.
Парламентарни избори октомври 2024 г.
Парашутисти паднаха край Ботевград
ВК Марица, сезон 2024/2025
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Трябва ли общините "Марица" и Родопи" да се слеят в Пловдив?
Да
Не
Не мога да преценя
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 59 82 67

novini@plovdiv24.bg

гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)
Договори избори 2024

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: