ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Нов мост над Марица за 15 милиона лева отпушва трафика в Пловдив!
Автор: Мария Морунова 12:14 / 23.12.2015Коментари (92)20654
Мостът над река Марица, който ще свързва булевардите "Копривщица" с "България", ще струва около 15 млн. лева, поне по първоначални данни. Това стана ясно при представянето на техническия проект на съоръжението, предаде репортер на Plovdiv24.bg.

По думите на инж. Петър Минчев мостът ще започва от входа на стадион "Пловдив", ще преминава през бул. "Копривщица" и ще достига западната страна на стадион "Марица" или кръстовището на бул. "България" за МБАЛ "Пловдив". Там е предвидено кръгово кръстовище. Съоръжението ще бъде 4-лентово, по две ленти в двете посоки. Предвидени са и платна за пешеходци и велоалеи.

Мостът ще бъде успореден на жп моста, който също ще минава оттам. Жп трасето е част от ОП "Транспорт", която предвижда обновяването и рехабилитацията на жп възел "Пловдив", в който се включва 1200 метра повдигната железопътна линия от Коматевския възел, през река Марица, до булевард "България", както и пробива на Централна гара.

Двата обекта са съгласувани с НКЖИ, а по думите на кмета Иван Тотев до средата на следващата година Общината може да получи и строително разрешение за обекта. Паралелно от 2016 г. ще се търси финансиране, а идеята е до 5 години проектът да бъде завършен.

Той разясни, че мостът между булевардите "България" и "Копривщица" дублира този на бул. "Васил Априлов" и ще може да поеме голяма част от трафика, който е с посока "Западен". През съоръжението "Модър-Царевец" пък ще може да се стига и до "Южен".




Още по темата: общо новини по темата: 82
05.11.2024 »
05.05.2024 »
03.12.2023 »
09.05.2023 »
26.03.2023 »
23.03.2023 »
предишна страница [ 1/14 ] следващата страница






Зареждане! Моля, изчакайте ...
0
 
 
Само 15млн? Баси, тва без пари бе, тия са излагат, оядаха се явно :(
0
 
 
Ще изкажа още опасения. Проектант на мостовото съоръжение е инж. Петър Минчев, който предполагам прави презентацията във видеото. Той е проектант на стария вариант на този мост, описан в статията https://www.plovdiv24.bg/novini/plovdiv/Odobriha-ideiniya-proekt-za-noviya-most-nad-r-Marica-vizhte-go-purvo-v-Plovdiv24bg-463701 Имам чувството, че става въпрос за същия мост и избраните варианти на нов мост от Архитектурния пленер просто са сложени настрана. Ако е така - жалко, защото имаше много сполучливи попадения на този пленер и новият мост наистина щеше да се превърне в един символ на град Пловдив. Моля, пишете и коментирайте по темата, за да се изясни точно какво се случва.
0
 
 
Хора, на мен не ми стана ясно как ще изглежда този мост. Защо няма нито една фасада или изглед на визията на моста ? Защо подозирам , че ще се прави старият грозен вариант на моста ? Ще се радвам да ме опровергае някой.
0
 
 
За мен най-доброто решение е, вместо 1200 м. да се повдига цялата линия да си остане така, а да се направи по един подлез на 6-ти Септември и Пещерско шосе за право преминаващите а над линиите да се направи по едно кръгово на 6-ти Септември, Свобода и Пещерско шосе. Така който е направо, дали е по Копривщица, 6-ти Септември или Пещерско шосе няма да има никакви конфликтни точки с ляво завиващите, а и левите завои ще са много по лесни през кръговите. Иначе и да се повдигне линията положението си остава същото с изключение, че няма да има прелези. Преминаването на право и левите завой за движещите се по Копривщица си остава кошмар.
-1
 
 
Трябва да е с по три ленти в посока.....малоумници,мислете в перспектива ????
на 24.12.2015 г.
-1
 
 
Хубав е проекта. Наистина много коли идващи от пазарджик няма да ходят до априлов а ще завиват по новия мост защото имат работа да речем в кючука. Разбира се ще се натовари много копривщица а дори и да вдигнат линиите на високо това няма да я разтовари защото влакове и без това минават нарядко. Проблема с копривщица е не един а два. Единия е че е без предимство,но за съжаление така трябва да бъде но другия може да бъде решен без проблем а той е че е много тясна а тя може да стане най широкия булувард в града! Как? Не като вдигат релсите на високо ами като ги премахнат изобщо и на тяхно място сложат асфалт! Тези линии там не са нужни никому. Не се тревожете отдавна е измислено откъде могат да минат обаче явно пак се мисли в неправилна посока. Иначе за моста съм за.
0
 
 
Смешно и глупаво е *колелото* при воста на панаира за цървулите с трошки за грешни пари,които забравят,че скоростта в града е 50/петдесет/ километра в час!Максимално разрешената!И никой не ви кара да ходите на една плюнка място с таралясниците си само за да си избиете комплексите.
-3
 
 
нов мост нови кражби от кой познайте.
-2
 
 
това през коя година щее , те докъто го измислят ще трябва да сменяме возилата с летящи.
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.

Още новини от Новини от Пловдив:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Ноември 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Виж още:
Актуални теми
Концесията на стадион "Пловдив"
ТВ и шоу сезон 2024/2025 г.
Избори в САЩ
51-ото Народно събрание
Тенис от Пловдив и региона
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Трябва ли общините "Марица" и Родопи" да се слеят в Пловдив?
Да
Не
Не мога да преценя
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 59 82 67

novini@plovdiv24.bg

гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)
Договори избори 2024

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: