ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Нов сигнал за неизпълнена поръчка от мебелна борса "Никеа"
Автор: Диана Бикова 14:48 / 05.11.2019Коментари (5)12636
© Plovdiv24.bg
Plovdiv24.bg получи нов сигнал за неизпълнена поръчка от мебелна борса "Никеа". Описваме хронологията на случая, както ни разказа потърпевшата Светлана Христева:

На 28 август 2019 г. пловдивчанката поръчала холова гарнитура на стойност около 1300 лв. и оставила капаро 650 лв. Изчакала регламентираните 45 работни дни и на 46-ия ден се обадила в търговския обект да пита какво става. Отговорили й, че от началото на август мебелната борса не работи с този производител. На въпрос на  Христева как ще й върнат капарото, отговорът бил: "В 10-дневен срок, по банков път". На 11-ия ден позвънила отново да пита защо няма превод, казали й, че не е предоставила касова бележка. В петък, 1 ноември, съпругът на Христева отишъл в мебелната борса и оставил оригинала на бележката, а за себе си направил копие.

"До момента парите не са върнати. От вчера звъня многократно на всички възможни телефони, но не ги вдигат. Ще подам сигнал в Комисията за защита на потребителите, защото не искам да се чувствам излъгана" - каза Светлана Христева.

Собственикът на мебелна борса "Никеа" Николай Петров направи проверка на сигнала, след като го уведомихме за проблемния случай. "До 5 минути ще бъдат преведени парите на клиентката" - гарантира той. 

Петров обясни, че е спрял да работи с голям свой доставчик производител заради бавене или некачествено изпълнение на поръчките. Всички клиенти, с изключение на 5-6, които са поръчали мебели при този доставчик, са били уведомени по телефона за прекратяване на договорните споразумения.

Малко по-късно г-жа Христева каза, че шефът на "Никеа" й позвънил, за да й поднесе личните си извинения за причинените неудобства. Петров казал, че още днес ще й преведат парите в посочената от нея банкова сметка и утре ще ги получи. Недоразумението се получило, тъй като фирмата сменила счетоводителя си.

"Подобни единични случаи нанасят страхотен негатив и вреди на всяка компания, не само на нашата. Ще подготвим списък с производителите и доставчиците, с които вече не работим, и ще ви го предоставим за публикуване, за да не се компрометираме пред клиентите" - каза за Plovdiv24.bg Николай Петров.


Още по темата: общо новини по темата: 6
31.03.2021 »
07.03.2020 »
07.11.2019 »
01.11.2019 »
31.10.2019 »
20.10.2019 »






Зареждане! Моля, изчакайте ...

Показва коментари на radost_p69
премахни филтъра

+2
 
 
Аз също съм от опарилите се.Пет месеца разправии,чакане, нерви, наслушах се на лъжи и фалшиви обещания.И сигурно ще продължават да късат нервите на хората. Трябва да бъдат заличени като магазин
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.

Още новини от Новини от Пловдив:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Ноември 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Виж още:
Актуални теми
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Трябва ли общините "Марица" и Родопи" да се слеят в Пловдив?
Да
Не
Не мога да преценя
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 59 82 67

novini@plovdiv24.bg

гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)
Договори избори 2024

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: