ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Нов сигнал за неизпълнена поръчка от мебелна борса "Никеа" | ||||||
| ||||||
На 28 август 2019 г. пловдивчанката поръчала холова гарнитура на стойност около 1300 лв. и оставила капаро 650 лв. Изчакала регламентираните 45 работни дни и на 46-ия ден се обадила в търговския обект да пита какво става. Отговорили й, че от началото на август мебелната борса не работи с този производител. На въпрос на Христева как ще й върнат капарото, отговорът бил: "В 10-дневен срок, по банков път". На 11-ия ден позвънила отново да пита защо няма превод, казали й, че не е предоставила касова бележка. В петък, 1 ноември, съпругът на Христева отишъл в мебелната борса и оставил оригинала на бележката, а за себе си направил копие. "До момента парите не са върнати. От вчера звъня многократно на всички възможни телефони, но не ги вдигат. Ще подам сигнал в Комисията за защита на потребителите, защото не искам да се чувствам излъгана" - каза Светлана Христева. Собственикът на мебелна борса "Никеа" Николай Петров направи проверка на сигнала, след като го уведомихме за проблемния случай. "До 5 минути ще бъдат преведени парите на клиентката" - гарантира той. Петров обясни, че е спрял да работи с голям свой доставчик производител заради бавене или некачествено изпълнение на поръчките. Всички клиенти, с изключение на 5-6, които са поръчали мебели при този доставчик, са били уведомени по телефона за прекратяване на договорните споразумения. Малко по-късно г-жа Христева каза, че шефът на "Никеа" й позвънил, за да й поднесе личните си извинения за причинените неудобства. Петров казал, че още днес ще й преведат парите в посочената от нея банкова сметка и утре ще ги получи. Недоразумението се получило, тъй като фирмата сменила счетоводителя си. "Подобни единични случаи нанасят страхотен негатив и вреди на всяка компания, не само на нашата. Ще подготвим списък с производителите и доставчиците, с които вече не работим, и ще ви го предоставим за публикуване, за да не се компрометираме пред клиентите" - каза за Plovdiv24.bg Николай Петров. |
Още по темата: | общо новини по темата: 6 | ||||||||||||
|
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Покажи:Всички | Моите | На приятели
Показва коментари на radost_p69
на 05.11.2019 г.
+2
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
Още новини от Новини от Пловдив:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Синоптик: До минус 19 градуса този уикенд, ще натрупа сняг
13:04 / 21.11.2024
Предупредиха лошо собственика на лъскав черен "Мерцедес" в Пловдив
14:24 / 20.11.2024
Елитът на България се събра в НДК, Марта Вачкова с нов кавалер
08:35 / 21.11.2024
Жената, заснела трагедията: Виждаше се оголеният череп на Гунди
10:58 / 21.11.2024
Абонамент
Анкета