ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Нова дилема: Железен или бетонен мост на мястото на сегашния
Автор: Диана Бикова 08:39 / 08.07.2021Коментари (8)6079
©
Два варианта за конструкцията на пътно съоръжение на мястото на Бетонния мост обсъждат в НКЖИ, съобщи за Plovdiv24.bg инж. Иван Бакалски, ръководител на проекта за пробива под централна гара, в чийто обхват влиза транспортното съоръжение.

Единият вариант е мостът да бъде от железобетон, какъвто е сегашният мост. Другото предложение е за метална конструкция с бетонова плоча. И двете разновидности са сигурни и безопасни. Разликата е, че едната е по-олекотена и ще е с по-малка дебелина, което ще осигури нормална проходимост на електрическите влакове, коментира инж. Бакалски. 

Проектантите подготвят идейните проекти на двете вариации и се очаква да бъдат депозирани в общината до края на месец юли. Зам.-кметът по строителство Пламен Райчев каза за медията ни, че няма информация за проектите.

Както Plovdiv24.bg вече съобщи, предложението е да има кръгово кръстовище с подходи към него от всички посоки. НКЖИ има ангажимент да даде средства единствено за участъка, който попада в сервитута на жп линиите. Останалите пари ще трябва да намери община Пловдив. 

Дейностите се водят реконструкция, въпреки че на практика се изгражда напълно нов мост. Планира се работата да започне едва след завършването на пробива под централна жп гара. Сроковете за самия пробив не са изпуснати. Важното е всички да са доволни, каза инж. Бакалски.


Още по темата: общо новини по темата: 342
12.11.2024 »
08.11.2024 »
04.11.2024 »
03.11.2024 »
27.10.2024 »
21.10.2024 »
предишна страница [ 1/57 ] следващата страница






Зареждане! Моля, изчакайте ...
0
 
 
Ами.... железобетонен. ;) Ако въобще се случи.
-1
 
 
Нищо няма да бъде направено! Целият този шум се вдига, за да може някой да вземе едни евро пари за изготвянето на проекти. Само погледнете - един "Модър-Царевец", който се смята за "мащабен" проект, се точи вече повече от 20 години. И то при положение, че проходът е отдавна прокопан. Ремонтът на една нищо и никаква уличка, като "Даме Груев" в Кючука не може да стартира с години и се представя едва ли не като база на Марс. Та нито ще има пробив под гарата, нито нов бетонен мост, нито втори гребен канал, нито нов мост над Марица, нито по-широко и по-дълго Околовръстно и т.н.
0
 
 
Какъвто и да е варианта строителния габарит на железния път трябва да бъде спазен.
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.

Още новини от Новини от Пловдив:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Октомври 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Виж още:
Актуални теми
Концесията на стадион "Пловдив"
51-ото Народно събрание
Български национален отбор по футбол
Хороскоп за деня
Искаме 47 милиона лева за Южен обходен колектор
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Трябва ли общините "Марица" и Родопи" да се слеят в Пловдив?
Да
Не
Не мога да преценя
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 59 82 67

novini@plovdiv24.bg

гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)
Договори избори 2024

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: