ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Нова технология за запълване на дупките по Асеновградско шосе се оказа неуспешна
Автор: Екип Plovdiv24.bg 08:35 / 02.07.2011Коментари (21)7045
Нова технология за запълване на дупките по пловдивските улици се оказа неуспешна, научи Plovdiv24.bg от главния инженер на общината Поля Паунова. Става въпрос за наскоро асфалтирания участък от Асеновградско шосе между Колодрума и строителния хипермаркет. За същия този участък в редакцията на сайта пловдивчани постоянно питаха, каква е причината за неговото асфалтиране и за неговото лошо състояние след това.

"Комисия реши и възложи на софийската фирма "Пътприбор", на този експериментален участък да бъде пробвана нова технология, която покрива пукнатините по настилката и удължава нейния живот с още поне 5 г.", това каза главният инженер на общината.

Поля Паунова добави още, че след този неуспешен експеримент тази технология няма повече да бъде повторена.

"Въпреки, че тази технология бе по-евтина от класическата, явно тя не може да се мери с нея с оглед ефективността й", завърши Паунова.







Зареждане! Моля, изчакайте ...
0
 
 
Нека не търсим последствията за некадърното изпълнение. Не е виновен асфалта само.Като се икономиса от всичко по малко и ето скапан път, развалящ се на 2-3 година. В Германия,Дания,Холандия също асфалтират, ама там има контрол. Докато тук..... Тука асфалта се полага за да се претупат нещата и след 2-3 години най-много да го оправя фирмата на брадчеда, докато там го правят със гаранция за минимум 5. Дано карловско шосе да издържи повече, тъй като е с бетоново покритие под асфалта.
+1
 
 
всеки ден минавам от там и така и не си обясних каква настилка полагат :) , на всичкото от горе сега няма и маркировка!
+1
 
 
Нищо вече не може да ме учуди. Той Славчо нали само маркировката освежава, сега и на Асеновградско може да направи същото. Нормално ли е нов асфалт дупки да има. Е бати и новата технология...
0
 
 
Тази нова ужким технология е с предназначение за второкласни и третокласни пътища, също и за временни пътища за големи строителни дейности. Но в никакъв случай за Пловдив, София или Варна! Гледали евтинко да стане, а стана ...както винаги става. Някои хапнаха паричките, а улиците ни са пак на този хал. Гледах един стар френски филм - направи ми впечатление, че в Париж още преди Втората световна война всички люкове и капаци са на тротоарите - на асфалта няма никакви люкове и капаци, да не говорим пък, че при нас са едва ли не на средата на уличното платно! За оттичането на водата са достатъчни железните решетки по канавките. Коментариите са излишни...
+1
 
 
Че технологията е неуспешна, това е видно. Трябва да се отбележи, обаче, че и ИЗПЪЛНЕНИЕТО Е ПОД ВСЯКАКВА КРИТИКА. Обърнете внимание на нивото на капаците на уличните водостоци и то преди да е положен последният износо-устойчив пласт, а като положат и него - ПОЛОЖЕНИЕТО ЩЕ Е ОТЧАЙВАЩО. Трябва само някой по-разсеян водач и произшествието е на лице, а такива самонадеяни "шофьори" не са малко.
+1
 
 
Асфалтът е от типа на "нееластичните" настилки, за разлика от паважа, която е "еластична".При асфалта, всяка преминала кола го деформира, като циклите са приблизително 1 000 000. След това той просто се напуква и започва да се руши. Никакви "нови" технологии, не могат да спрат физичните закони. Нагледна разлика може да се добие например от бул. "В. Априлов" и бул. " България". Първият е на повече от 100 /сто/ години, като не се поддържа изобщо, с невероятно натоварване и въпреки това си е действащ! Вторият е строен преди 40 години и възстановяван основно преди 2-3.При това е два пъти по-ненатоварен от "Априлов"! Изводите всеки да си направи сам. Пропуснах - паветата могат да се продадат /което си е желана дейност/, докато изкъртения асфалт се съмнявам, че може да си намери купувач. Единствената улица, с ремонтиран паваж е "Лев Толстой" /до 6 то Кметство и въпреки, че не е особено сполучливо - все пак е нещо и трябва да се отбележи .
+1
 
 
Сигурен съм, че договорът не е включвал никакви гаранции за свършената работа и сега никой не е длъжен да възстанови пътната настилка, която така или иначе не беше в лошо състояние!
+1
 
 
Аааааа, ето защо значи тая улица беше толкова зле :D И аз си викам кво става тука, ква е тая пародия на асфалт :D
+1
 
 
А какво стана с израелската технология за покриване на асфалта с течност и за удъжаване ан живота - доста бе успешна като я пробваха до колелото на Люляка в тракия.
+2
 
 
Проба-грешка, няма лошо, след като няма да плащаш за нея.
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.

Още новини от Новини от Пловдив:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Май 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Виж още:
Актуални теми
Концесията на стадион "Пловдив"
Дублиращ отбор на ПФК Ботев
ТВ и шоу сезон 2024/2025 г.
Локо в Първа лига, сезон 2024/2025
Първа лига, сезон 2024/2025
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Трябва ли общините "Марица" и Родопи" да се слеят в Пловдив?
Да
Не
Не мога да преценя
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 59 82 67

novini@plovdiv24.bg

гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)
Договори избори 2024

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: