ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Новата шефка на ОКТ: Имаме изключително подготвени специалисти | ||||||
| ||||||
- Как ще допринесе Вашата експертност за разрешаването на транспортните проблеми на Пловдив? - На първо място е важна експертността в цялото общинско предприятие "Организация и контрол на транспорта". Гарантирам Ви, че там има изключително подготвени специалисти, които разбират от работата си. Основният проблем обаче е свързан с организацията на работата на предприятието, която за мен не е оптимална. Моята експертиза е във финансовата част, както и в управлението на човешките ресурси. Преди 6 месеца, когато бях назначена за финансов контрольор на предприятието, видях тези проблеми. Те са в няколко насоки, но може би най-важният от тях е, че от една страна, няма ефективно разпределение между задълженията на служителите в предприятието, а оттам и справедливо възнаграждение към тях. На практика по длъжностни характеристики и по функции има служители, които извършват една и съща дейност, но в различните направления. От друга страна, има дейности, които не са застъпени и разпределени достатъчно добре. При разговор с новия заместник-кмет по транспорта г-н Ерол Садъков му споделих за тези проблеми, които съм забелязала, откакто работя в предприятието. Той ми възложи да изготвя цялостен анализ, както и конкретни решения за оптимизирането на работата на предприятието. Идеята е да вървим към изготвяне на ефективна структура с промяна на задължения и длъжностни характеристики на служителите. Това ще ни позволи да намалим дублиращите се дейности, а също така да вдигнем възнагражденията. Имайте предвид, че заради ръста на минималната работна заплата през годините, в момента редица щатове, които категорично не са нискоквалифицирани, взимат минимума по закон. Това трябва да се промени, ако искаме подготвените хора да останат на работа, както и да привлечем други като тях в предприятието. Оттам с по-добра структура, подготвени и мотивирани специалисти, ще можем да подобрим целия транспортен сектор в Община Пловдив. Защото най-важният ресурс е човешкият. - Вие ползвате ли градски автобуси и какво е впечатлението Ви от тях? - Признавам, че градски транспорт в Пловдив не бях ползвала от години, преди да встъпя в тази длъжност. Да, качвала съм се през последните месеци, като проблемите, които забелязах, не са по-различни от тези във Вашите публикации. - Кой е най-големият проблем в градския транспорт на Пловдив и как виждате решаването му? - Градският транспорт е комплексна услуга и не мога да откроя най-големия му проблем. Разбира се, на първо място автобусите трябва да са редовни. След развалянето на двата договора за превоз и въвеждането на временните мерки, имаме не само съществено подобряване на спазването на маршрутните разписания, а и влизането на изпълнение между 90% и 99% на всички линии. Естествено, всеки ден има проблеми, но важното е, че по улиците се движат вече над 220 автобуса. На следващо място те трябва да са удобни и чисти, а пловдивчани да получават добро обслужване. Когато успеем да постигнем това по всяка една линия и автобус, тогава може да мислим за надграждането на услугата. Не без значение е и въвеждането не електронното таксуване, което няма да реши всички проблеми. Очакваме оттам обаче да получим информация, с която можем да го сторим. - Кога ще бъде обновена пътната маркировка в Пловдив? Липсва на много места. - Към днешна дата Община Пловдив има действащ договор за полагането на хоризонтална и вертикална пътна маркировка. Средствата по него обаче са били изчерпани, а той изтича през декември. Проведени са две процедури по Закон за обществените поръчки, като предстои подписване на нови договори за хоризонтална и вертикална пътна маркировка. След това може да започнем да възлагаме на фирмите. Приоритет ще ни е обновяването на маркировката край училища, детски градини, както и основни пътни булеварди и места с концентрация на пътно-транспортни произшествия. - На колко участъка в града е въведена временна организация на движението? - Временна организация на движението има по няколко проекта, на които възложители са "Водоснабдяване и канализация – Пловдив" ЕООД, НКЖИ и Община Пловдив. По проекта за реконструкция израждане на канализационната и водопроводната мрежа на гр. Пловдив с временна организация са: ул. "Нестор Абаджиев, ул. "Индустриална"; бул. "Александър Стамболийски“; ул. "Брезовско шосе". По проекта за изграждане на комуникационно-транспортен пробив под жп ареала на гара Пловдив са: бул."Васил Априлов“ от кръстовище с ул."Любен Каравелов“до кръгово кръстовище пл. "Централна гара“, както и Бетонния мост. По проекти на Община Пловдив и районните кметства ул. "Царевец“ и ул. ул. "Константин Доганов“ в "Тракия". |
Още по темата: | общо новини по темата: 1114 |
предишна страница [ 1/186 ] следващата страница |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Покажи:ВсичкиМоите | На приятели |
преди 44 мин.
+1
преди 1 ч. и 1 мин.
+1
преди 1 ч. и 16 мин.
+1
преди 1 ч. и 21 мин.
0
преди 1 ч. и 30 мин.
+3
преди 1 ч. и 42 мин.
0
преди 1 ч. и 43 мин.
0
преди 1 ч. и 44 мин.
0
преди 2 ч. и 23 мин.
+1
преди 2 ч. и 23 мин.
+3
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
Още новини от Новини от Пловдив:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Обявиха официално колко е населението на България
15:39 / 27.11.2024
Слави Трифонов се завръща в bTV
12:59 / 27.11.2024
Златна 2025 година за пет зодии
14:55 / 27.11.2024
Синоптик: От 6 декември започва продължителен период на снеговалежи
14:11 / 28.11.2024
Тя се завърна
16:52 / 27.11.2024
Няма да ни се размине, НИМХ потвърди официално прогнозата
10:35 / 27.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета