ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Новата шефка на ОКТ: Имаме изключително подготвени специалисти
©
С Ерол Садъков
Интервю на Plovdiv24.bg с новата директорка на общинското предприятие "Организация и контрол на транспорта" Венета Райнова

- Как ще допринесе Вашата експертност за разрешаването на транспортните проблеми на Пловдив?

- На първо място е важна експертността в цялото общинско предприятие "Организация и контрол на транспорта". Гарантирам Ви, че там има изключително подготвени специалисти, които разбират от работата си.

Основният проблем обаче е свързан с организацията на работата на предприятието, която за мен не е оптимална. Моята експертиза е във финансовата част, както и в управлението на човешките ресурси. Преди 6 месеца, когато бях назначена за финансов контрольор на предприятието, видях тези проблеми. Те са в няколко насоки, но може би най-важният от тях е, че от една страна, няма ефективно разпределение между задълженията на служителите в предприятието, а оттам и справедливо възнаграждение към тях. На практика по длъжностни характеристики и по функции има служители, които извършват една и съща дейност, но в различните направления.

От друга страна, има дейности, които не са застъпени и разпределени достатъчно добре. При разговор с новия заместник-кмет по транспорта г-н Ерол Садъков му споделих за тези проблеми, които съм забелязала, откакто работя в предприятието. Той ми възложи да изготвя цялостен анализ, както и конкретни решения за оптимизирането на работата на предприятието.

Идеята е да вървим към изготвяне на ефективна структура с промяна на задължения и длъжностни характеристики на служителите. Това ще ни позволи да намалим дублиращите се дейности, а също така да вдигнем възнагражденията. Имайте предвид, че заради ръста на минималната работна заплата през годините, в момента редица щатове, които категорично не са нискоквалифицирани, взимат минимума по закон. Това трябва да се промени, ако искаме подготвените хора да останат на работа, както и да привлечем други като тях в предприятието. Оттам с по-добра структура, подготвени и мотивирани специалисти, ще можем да подобрим целия транспортен сектор в Община Пловдив. Защото най-важният ресурс е човешкият.

- Вие ползвате ли градски автобуси и какво е впечатлението Ви от тях? 

- Признавам, че градски транспорт в Пловдив не бях ползвала от години, преди да встъпя в тази длъжност. Да, качвала съм се през последните месеци, като проблемите, които забелязах, не са по-различни от тези във Вашите публикации. 

- Кой е най-големият проблем в градския транспорт на Пловдив и как виждате решаването му?

- Градският транспорт е комплексна услуга и не мога да откроя най-големия му проблем. Разбира се, на първо място автобусите трябва да са редовни. След развалянето на двата договора за превоз и въвеждането на временните мерки, имаме не само съществено подобряване на спазването на маршрутните разписания, а и влизането на изпълнение между 90% и 99% на всички линии. Естествено, всеки ден има проблеми, но важното е, че по улиците се движат вече над 220 автобуса.

На следващо място те трябва да са удобни и чисти, а пловдивчани да получават добро обслужване. Когато успеем да постигнем това по всяка една линия и автобус, тогава може да мислим за надграждането на услугата. Не без значение е и въвеждането не електронното таксуване, което няма да реши всички проблеми. Очакваме оттам обаче да получим информация, с която можем да го сторим. 

- Кога ще бъде обновена пътната маркировка в Пловдив? Липсва на много места.

- Към днешна дата Община Пловдив има действащ договор за полагането на хоризонтална и вертикална пътна маркировка. Средствата по него обаче са били изчерпани, а той изтича през декември. Проведени са две процедури по Закон за обществените поръчки, като предстои подписване на нови договори за хоризонтална и вертикална пътна маркировка. След това може да започнем да възлагаме на фирмите.

Приоритет ще ни е обновяването на маркировката край училища, детски градини, както и основни пътни булеварди и места с концентрация на пътно-транспортни произшествия.

- На колко участъка в града е въведена временна организация на движението? 

- Временна организация на движението има по няколко проекта, на които възложители са "Водоснабдяване и канализация – Пловдив" ЕООД, НКЖИ и Община Пловдив. По проекта за реконструкция израждане на канализационната и водопроводната мрежа на гр. Пловдив с временна организация са: ул. "Нестор Абаджиев, ул. "Индустриална"; бул. "Александър Стамболийски“; ул. "Брезовско шосе".

По проекта за изграждане на комуникационно-транспортен пробив под жп ареала на гара Пловдив са: бул."Васил Априлов“ от кръстовище с ул."Любен Каравелов“до кръгово кръстовище пл. "Централна гара“, както и Бетонния мост. По проекти на Община Пловдив и районните кметства ул. "Царевец“ и ул. ул. "Константин Доганов“ в "Тракия".



Още по темата: общо новини по темата: 1114
24.11.2024 Мнение: Пловдив е страхотен град, но градският транспорт не става
18.11.2024 Новият заместник-кмет на Пловдив с ключов първи ход
18.11.2024 Шефът на "Тикси": До края на годината електронно таксуване в
автобусите
18.11.2024 Кметът на Пловдив плати 3 билета за градския транспорт по 3 различни
начина
18.11.2024 Новите карти за градския транспорт в Пловдив ще бъдат персонални
18.11.2024 Ерол Садъков е новият заместник-кмет по транспорт в Пловдив
предишна страница [ 1/186 ] следващата страница






Зареждане! Моля, изчакайте ...
+1
 
 
Искам да запазя едно сепаре за довечера
+1
 
 
Физкултурник и хостеса новите експерти относно въпросите по транспорт. "ши падна" ... Малоумна държава- малоумни назначения - малоумен народ.
0
 
 
Експерт до експерта, майно льо, юнак до юнака!
+3
 
 
И тук идва разликата между ЗНАМ и МОГА. Вашите специалисти са от първите.
0
 
 
Пасарелка на Сточна гара,вместо подлез за автомобили и пешеходци.Безумие.
0
 
 
Защо от Руски не можеш да минеш под тунела за Южен.
+3
 
 
Така е....затова сме на това дередже, защото всички навсякъде само само "специалисти" и "експерти".
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.

Още новини от Новини от Пловдив:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Ноември 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Виж още:
Актуални теми
Концесията на стадион "Пловдив"
ТВ и шоу сезон 2024/2025 г.
Ботев в Лига Европа, сезон 2024/2025
ВК Марица, сезон 2024/2025
51-ото Народно събрание
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Трябва ли общините "Марица" и Родопи" да се слеят в Пловдив?
Да
Не
Не мога да преценя
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 59 82 67

novini@plovdiv24.bg

гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)
Договори избори 2024

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: