ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
ОИК реши: Свалете предизборните плакати от уличните стълбове!
Автор: Екип Plovdiv24.bg 10:41 / 14.10.2011Коментари (21)6619
© Plovdiv24.bg
Снощи до 19 часа трябваше да бъдат премахнати предизборните плакати от стълбовете на електопреносната мрежа. След сигнал на архитект Емил Жечев и заключение на Областната дирекция на МВР в Пловдив Общинската избирателна комисия взе решение, че агитационните материали трябва да бъдат свалени, съобщи за Plovdiv24.bg Деница Чингирова, говорител на ОИК-Пловдив.

Сигналът на архитект Емил Жечев е заради агитационни материали, които застрашават живота и здравето на пловдивчани, както и безопасността на движението. Плакатите не са устойчиви на вятър и дъжд, закрепени са с тел и са пожароопасни са само част от мотивите на Жечев. В жалбата дори е указано, че такива плакати са видими с просто око и от самата избирателна комисия. Оттам, след като поискали от Жечев да посочи конкретните места на опасните плакати, са се допитали до пловдивската дирекция на МВР.

Решението е да се свалят пречещите агитациони материали. Още повече, че стълбовете не са определени от кмета като места за лепене на плакати.

От ВМРО-НИЕ вероятно ще обжалват . 300 хиляди лева е дала Общината за боядисване на стълбове и с това решение има риск те пак да бъдат налепени с плакати.

Само несъгласните с решението партии, но не и Община Пловдив, имат право да обжалват в тридневен срок решението.


(c) ПОТВ


Още по темата: общо новини по темата: 764
08.10.2012 »
08.10.2012 »
03.10.2012 »
28.09.2012 »
27.09.2012 »
20.09.2012 »
предишна страница [ 1/128 ] следващата страница






Зареждане! Моля, изчакайте ...
+3
 
 
Никакви плакати, окачвани по електрически стълбове, мъдрещи се от билбордове, разлепвани по фасади, огради, витрини, дървета, трафопостове, разпределителни шкафове, обществени тоалетни, писоари и къде ли не още (както и листовките, раздавани и разпилявани по улици и площади, пускани в пощенски кутии, по входове и дворове) не могат да повлияят за промяна на моя вот, както и върху вота на всички други хора, които могат да мислят самостоятелно и независимо. На мен не ми влияят също така и митинг-концертите, медийните "диспути", благотворителните "акции", показните посещения в болници, социални домове, учебни заведения, държавни и общински учреждения, махали и паланки - напротив, те само ме отвращават с демонстрациите на фалшива загриженост, с даването на непремерени и неизпълними обещания, с изявленията за "превъзходство" над останалите кандидати, със самовеличаенето и самохвалството, и т.н., зад всички които обаче прозира и се натрапва едно-единствено нещо - неистов стремеж към "кокала" ("баницата", "гювеча", "зелника", "келепира", "файдата" и още куп подобни синоними). Този филм сме го гледали, гледали вече 22 години, а те пак ни го прожектират! Явно, партиите и техните кандидати разчитат на първосигналната система на доста голяма част от българските граждани, "дресирани" 60-65 години в послушание, робско подчинение и примирение, с които негативи няма да можем да се разделим още поне 50 години. И продължават да "култивират" у "народонаселението" ("електората") безпросветност, защото така им е изгодно... Много ми е интересно защо колкото повече е оглозган "кокалът", толкова по-апетитен става? Не само в Пловдив, но и във всички общини тази година се забелязва небивало нашествие на "кандидати за слава" (по-точното определение е "марокански скакалци"), а това важи и за президентското кресло (между които е и пловдивчанката Мария Капоне, за която не бих гласувал дори заради местния ми патриотизъм)! И няма ли кой да ги попита тези "навлеци" колко грешни пари трошат за кампаниите си, откъде ги вземат (едва ли са от членски внос и спестени закуски), нямат ли чест и доблест да посочат размерите и произхода им, вместо да ми се хилят с престорени усмивки от плакатите и листовките, накипрени, напудрени, фризирани и облечени в одежди, надминаващи "фантазиите" на Версаче, Ив Сен-Лоран и Жени Живкова (последното име е ирония към една властитутка, която не става дори за шивачка)?!
+3
 
 
Със същите винилни плакати всяка седмица известни чалгатеки информират коя чалга певица ще мъчи публиката.Нещо не чувам думички против тях?В такъв случай предлагам кандидат -кметовете да се хвърлят по фон дьо тен на плакатите,че да не им пипат винила.
+1
 
 
вече май е късно за това... пак след дъжд качулка... тая година просто в града е голяма порнография с тея плакати... ако всички пари се бяха дали за нещо значимо щеше да е много по добре. аз лично няма да гласувам за никой който има дори и 1 плакат някъде.
+2
 
 
ха сега де, Славчо и БСП трябва сами (все още са управляващи в общината) да свалят собствените си хоругви. Айде да видим как и дали ще стане.
+3
 
 
Ако ги свалят, ще загубят от парите, които са отделили, а те не са малко.Сигурно ще обжалват, а докато обжалват, плакатите ще си стоят чак до изборите.
+1
 
 
Браво на ОИК - с това си решение прецака предизборната кампания на Славчо и Гошко.
+4
 
 
да бе като гледам как са ги свалили,още си се веят
+2
 
 
Точно на кмета плакатите, които висят разпънати над улиците са толкова ниско, че вече 2 пъти виждам как рейсове намалят и плаката се сурка по покривите им ...
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.

Още новини от Новини от Пловдив:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Ноември 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Виж още:
Актуални теми
Концесията на стадион "Пловдив"
51-ото Народно събрание
Български национален отбор по футбол
Хороскоп за деня
Искаме 47 милиона лева за Южен обходен колектор
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Трябва ли общините "Марица" и Родопи" да се слеят в Пловдив?
Да (5408) 59%
Не (2943) 32%
Не мога да преценя (875) 9%
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 59 82 67

novini@plovdiv24.bg

гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)
Договори избори 2024

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: