От разнообразен характер са 262-те жалби, постъпили през първото 6-месечие до пловдивския обществен посредник, сочи отчетът на
Юлия Юрдекова, предаде репортер на
Plovdiv24.bg. Приключените са 168, по 23 се работи или се изчакват отговори, има и 71 устни запитвания и консултации.
Както в годишния доклад за изминалата 2009 г., така и за настоящото първо шестмесечие на настоящата 2010 г., общественият посредник извежда на преден план проблеми, тенденции, дори само наченки на тревожни симптоми.
Всичките се основават не на частични идеи и оценки, а на задълбочен анализ, базиран върху широката фактологическа основа и предприетите мерки, от страна на Обществения посредник, съответстващи на подадените жалби и сигнали.
Очертава се тенденция не само пряко и непосредствено да се търси оптимизиране на управленческата воля на различни нива в Община Пловдив, а и създаване на обществен климат на респект към основните права и свободи на гражданите - икономически, социални, образователни и пр.
Заставайки отговорно зад всички констатации, анализи и изводи, екипът на институцията "Обществен посредник" с отчета за дейността си през първото шестмесечие на годината визира и ръст в промяната на манталитета и административния капацитет на институциите в Пловдив в полза на гражданското общество.