Община Пловдив проучва имиджа на града като туристическа дестинация

Автор: Екип Plovdiv24.bg
Коментари (1)
10:03 / 03.07.2012
1693
Общинско предприятие "Туризъм", чрез своите Туристически информационни центрове, стартира масово анкетно проучване сред туристи и граждани в Пловдив. Проучването започна на 11 юни 2012 и ще продължи до края на септември. Мненията се събират от 10 технически сътрудници, които работят в ОП "Туризъм" по "Регионална програма за заетост в Община Пловдив" на Министерство на труда и социалната политика.

Анкетите са два вида: за туристите в Пловдив - на български и английски, и за гражданите на града. Проучването се провежда с цел да се установи мнението и на двете групи и тяхното възприятие за града като туристическа дестинация. По този начин ОП "Туризъм" се стреми да определи имиджа на Пловдив и да дефинира брандовата му идентичност.

Пространството пред туристическия център до Централна поща, районът около Римския стадион, музеите и галериите в Пловдив, хотелите, двата мола, Централна гара и летище "Пловдив" са базисните места за анкетните проучвания.

Виж коментарите (1)
Още новини от Новини от Пловдив:
Зам.-кмет: Огромното ми желание е да посрещнем Нова година без за...
Младежи се разминаха на косъм от голяма трагедия в Пловдив
"Възраждане": Докога пловдивчани ще страдат от некадърното управл...
Пловдивчанин: Спрете този светофар, малоумно е!
Красимира била щастливо влюбена в друг преди убийството
Непозната жена си тръгна със 700 лева от дома на пловдивчанка


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@plovdiv24.bg

Екип

©2004 - 2018 Медия груп 24 ООД.
Plovdiv24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Plovdiv24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).