Община Пловдив разработва уникален за България единен телефон за връзка с гражданите

Автор: Екип Plovdiv24.bg
Коментари (2)
15:17 / 03.05.2020
7370
Община Пловдив разработва единен безплатен телефонен номер, тип 0 800 за връзка и в услуга на гражданите, който ще стартира работа в рамките на следващата седмица. Целта е да се изгради  първият в страната общински колцентър, на който служители на общината да дават информация на гражданите, свързана с работата на администрацията и нейните структури. Създаването на единния телефон беше провокиран от опита в условията на коронавирус пандемията.  

Идеята за неговото създаване е на Общинския кризисен щаб, който обяви няколко номера за различни услуги с въвеждане на извънредното положение – за организация на доброволци, за предоставяне на социални услуги, за съвместната инициатива с БЧК за психо-социална подкрепа. Обслужването на тези линии показа, че в състояние на стрес, хората не се ориентират добре в множеството номера и звънят на първия, който им е попаднал.

Така на телефоните на координационния център започнаха да постъпват множество обаждания по административни въпроси или за търсене на психологическа помощ. Това налагаше тези запитвания да бъдат  насочвани към други номера. За да улесни гражданите, Общинският кризисен щаб реши да разработи единен номер, който да приема обажданията и да ги разпределя, без да се прекъсва телефонното обаждане.

Изграждането на тази услуга е сложен процес, в който поетапно ще бъдат привлечени множество институции, за да може да се предостави по-пълноценна услуга. В момента се формира и се обучава екип. Обажданията ще се приемат в рамките на работното време на институциите. През този начален етап ще се събират база данни от въпроси и казуси на граждани, въз основа на които ще бъде разработена системата за приемане, управление и навременно решение на поставените от гражданите въпроси.

Система за връзка, регистриране и обработване на казуси едновременно към местни и централни администрации няма разработен до момента в България. Това ще бъде единен контактен център и портал за връзка с гражданите на Пловдив.

Виж коментарите (2)

Още по темата (17212):
06.03.2025 Лекар: Кашлицата и общата отпадналост при грип продължават до 20 дни
05.03.2025 Много добра прогноза: Средната пенсия ще нарасне с 10,4%
05.03.2025 Кунчев: Епидемията е на финал
27.02.2025 Д-р Мирослав Спасов: Oсновен проблем е самолечението
27.02.2025 Проф. Христова: Затоплянето ще изгони грипа
26.02.2025 Родители сигнализираха за липсващ ключов медикамент за лечение на грип
Още новини от Новини от Пловдив:
"Паяците" в Пловдив са без почивен ден
Уникален малшанс за собственичка на лек автомобил в Пловдив
Патрулка подгони коне по булевард в Пловдив
Клиника "Медикус Алфа" за починалото дете: Появиха се усложнения
Светкавично укрепиха свлачището на Небет тепе
В пловдивско училище обявиха обучение по японски език


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@plovdiv24.bg

Екип

©2004 - 2018 Медия груп 24 ООД.
Plovdiv24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Plovdiv24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).