ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Общината остава само с 3% в "Градски транспорт" | ||||||
| ||||||
Още тогава Батаклиев заяви пред репортер на Plovdiv24.bg, че той е "налял" средства в "Градски транспорт" от другите си фирми и вместо с тях да увеличава дълговете на дружеството, предпочита да се увеличи капиталът. Въпреки отрицателния вот на упълномощения общински съветник, на общото събрание на акционерите "Градски транспорт" си е увеличил уставния капитал до 2 300 000 лв. след резултатите от гласуването 2:1. Фирмата обаче държала на сътрудничеството си с общината, научи Plovdiv24.bg от самия Батаклиев. Начини за възстановяване на квотата от 33% посочи Любомир Караджов от дружеството: можело общината да внесе 700 хиляди лева суха пара или да апортира например пет свои апартамента или нещо друго подобно. "Градски транспорт" особено държал общината да възстанови в пълен размер своята съсобственост, това било важно условие при кандидатстване за европейско финансиране. Би било полезен ход за общината и защото фирмата щяла скоро да стане печеливша. Не били верни твърденията, че се нарушавал договорът за приватизация и че не можело уставният капитал да се вдига преди изпълнението на заложената инвестиционна програма. Точка 9.7.2 от приватизационния договор предвиждал точно такива случаи и всички клаузи по нея били перфектно юридически изпълнени. Още в понеделник обаче разгневената от случилото се Дани Каназирева, председател на надзорния съвет на общинската агенция за приватизация, ще внесе в прокуратурата сигнал за незаконосъобразно увеличение на уставния капитал. "Според закона за приватизация и следприватизационен контрол не може да се намалява делът на общината преди фирмата да е изпълнила поетите инвестиционни задължения", убедена е Каназирева. Освен това имало и много процедурни нарушения при самото свикване на общото събрание на акционерите, за което тя ще предложи преразглеждане в общинския съвет. "Толкова много изгуби и продължава да губи общината. Сега ни се предлага да теглим 30-милионен кредит за асфалтиране на малките улици, а губим толкова много пари, с които бихме могли да решаваме инфраструктурните си проблеми без тежки заеми", изрази мнението си Каназирева пред Plovdiv24.bg. Заместник-кметът Александър Константинов, чието мнение като отговарящ за транспорта заместник-кмет е много важно в случая, засега се въздържа от коментари. Още не е видял с очите си протокола от общото събрание на "Градски транспорт", обясни самият той. (C) ПОТВ Батаклиев не е съгласен с обвиненията срещу него |
Още по темата: | общо новини по темата: 52 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/9 ] следващата страница |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Новини от Пловдив:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Най-малкият областен град у нас се намира в Южна България
20:49 / 04.11.2024
Есил Дюран - горд собственик на много специална къща
10:23 / 03.11.2024
Бунт срещу "Биг Брадър"
08:43 / 04.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета
Трябва ли общините "Марица" и Родопи" да се слеят в Пловдив? | ||
Да (4395) | 60% | |
Не (2284) | 31% | |
Не мога да преценя (662) | 9% |