Истинска конкурентна битка между българските общини се очаква да се разгори на пролетния панаир в Пловдив. За първи път управите, които са наели щандове за специализираното общинско изложение в шеста панаирна палата, ще си съперничат като истински търговски фирми в надпреварата да привлекат колкото може повече инвеститори. От подредените експозиции става ясно, че общинските управи планират интензивно развитие на туризма и разширяване на публично-частните партньорства с бизнеса. Всяка община се е постарала да покаже своите особености, географските и стопанските си предимства чрез презентации на инвестиционни и други проекти, стратегии и програми за развитие. Под наслова "Свещената порта на Родопите" е подредена експозицията на община Асеновград. Община Бяла пък се рекламира като "най-добрият избор за морски туризъм". От Генерал Тошево изтъкват, че градът е място за бизнес и отдих. Калояново ще защити идеята си, че е община с богато наследство, просперитет и достойни граждани на Европа. А според представителите на Мездра успешната инвестиция започва от тяхната община. Информацията е на вестник "Стандарт".
|