Капиталът на "Градски транспорт" ще бъде увеличен с над 2 млн. лева. Толкова са неиздължените лизингови вноски за 60-те нови автобуса, които дружеството изплаща на купувача си - частната фирма на Батаклиев "Транс сити". Именно фактът, че лизингът не е за сметка на мажоритарния собственик, а на приватизираното дружество, даде повод на надзорниците на Агенцията по приватизация да откажат да признаят задължителните по приватизационен договор инвестиции. След промяната на управляващото мнозинство в Пловдив и влизането в него на БСП обаче бе спряно начисляването на неустойки за неизпълнение на приватизационния договор.
Според зам. - кмета Константинов, вдигането на капитала трябва да се отложи до приключване на въпроса в Надзорния съвет на Агенцията по приватизация. Той заяви, че ще призове съветниците да оторизират общинския представител в общото събрание да гласува "против" увеличението на капитала на "Градски транспорт" с парична вноска. Становището на общината обаче е без стойност, тъй като собствеността на Батаклиев - 67% от акциите, му позволява да реши въпроса еднолично.
Източник: Дарик