Оценка 2,95 на хигиената във влаковете | ||||||
| ||||||
Едва един от всеки седем клиенти на БДЖ би приел повишение на цените между 5 и 10%. Това сочи представително социологическо проучване на "Алфа рисърч", което ще бъде огласено на започналата в Пловдив конференция за развитието на железниците. По-голямо от това поскъпване пък е допустимо за по-малко от 1/10 от пътниците. Общественото очакване /сред повече от 72% от интервюираните/ е повишаването на комфорта и бързината на влака да става чрез заделяне на пари от държавата, като тя запази цените на билетите, правят извод социолозите. Най-критични пътниците са към хигиената във вагоните, на която поставят оценка "2, 95" по шестобалната система. Близо 78% обаче признават, че вината за това е най-вече на самите пътници. Като цяло преобладаващата част от клиентите на БДЖ - 42%, оценяват като "добро" по шестобалната система качеството на пътническите жп-услуги. Близо половината от корпоративните клиенти пък дават добра оценка на товарните превози. 52% от компаниите, които ползват тези услуги, изненадващо оценяват железопътната инфраструктура като добра. 42% биха приели минимално увеличение на цените, а основният аргумент "против" е, че досегашните поскъпвания не са се отразили на обновяването на вагонния парк. Информацията е на Дарик радио. |
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!