![](http://i.id24.bg/img/loader.gif)
ЗАРЕЖДАНЕ...
Одобриха бизнес програмата на "Екобус Пловдив" | ||||||
| ||||||
Бизнес програмата предвижда създаване на две нови линии - 103 и 104, които ще се обслужват с електрически автобуси. Идеята е да поемат потока от ученици и студенти към езиковите гимназии и новата сграда на ПУ. Предварителните очаквания темата да не се дискутира надълго и нашироко не се оправдаха. Йордан Илиев (ГЕРБ) зачекна въпроса защо в програмата не е заложено, че "Екобус Пловдив" ще изземе функциите на частните превозвачи. Владимир Славенски (ДБ) похвали документа като добре структуриран, но направи забележка, че съдържа прекалено много разсъждения и не са посочени никакви срокове за конкретни действия. Категорично против се обяви независимият съветник Слави Георгиев, защото, по думите му, това е псевдо бизнес програма и е символ на несвършена работа. "Здравко Димитров и Чонов не работят с анализи и проучвания. До ден-днешен нямаме представа тези 29 линии в Пловдив дали са достатъчни, или не. Говори се, че имаме излишни 7 линии. Идеята е "Екобус" да намали разхода за общината" - подчерта Георгиев. Стефан Послийски (ВМРО) припомни с каква първоначална идея е създадено това дружество. "Някои от колегите се опитват да вменят на това дружество някакви други отговорности още сега. Когато кандидатстваме за финансиране, цените на автобусите най-вероятно ще паднат, както стана с фотоволтаиците. Това е стартът, а в процес на развитието ще се появяват възможности и европейски програми" - каза той. Неочаквана подкрепа дойде от съветниците от "Автентична лява БСП". Николай Радев припомни, че при създаването на "Екобус Пловдив" групата е била против. "Сега, когато започва да се прави нещо, ние разбира се ще сме въздържали се, но ми е чудно, че вие сте против. Вие почти ме убедиха, вашите аргументи ме бутат към зеления бутон" - обърна се към десния край на залата Радев. "Създаването на общинско предприятие за екологичен транспорт е заложено в ПИРО, днес изтича срокът за подаване на документи и утре ще получи лиценз. В пълна проектна готовност сме и ще чакаме на входа за финансиране по оперативните програми" - отговори заместник-кметът по транспорт Тодор Чонов. За пореден път повтори, че идеята на новите две линии е да се подпомогне градът с извозване на около 2400 ученици и студенти, а крайната цел от нареждането на "Екобус Пловдив" до съществуващите превозвачи е общественият транспорт да стане по-качествен. Подробности гледайте в прикаченото видео! |
Още по темата: | общо новини по темата: 93 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/16 ] следващата страница |
Трябва ли общините "Марица" и Родопи" да се слеят в Пловдив? | ||
Да (9848) | 56% | ![]() |
Не (5917) | 34% | ![]() |
Не мога да преценя (1788) | 10% | ![]() |
За контакти:
тел.: 0886 59 82 67
novini@plovdiv24.bg
гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg