
ЗАРЕЖДАНЕ...
Опашки в Пловдив пред голям доставчик на интернет и телевизия, клиенти чакат с часове | ||||||
| ||||||
От няколко седмици мнозина нямат достъп до услугата, нямат контакт със служителите на фирмата. Читатели на медията ни алармираха, че има пълен хаос с приемниците на "Булсатком". Част от приемниците на клиентите трябва да бъдат сменени, но процедурата е тромава, бавна и съпътствана с много нерви. "Днес за трети път се редя на опашка за подмяна на устройство за телевизия на Булсатком. Отне ми само 2 часа на слънце пред офиса на фирмата (този който работи, защото повечето са затворени). За щастие имаше само 10-15 човека. В офиса работеше само една жена от общо две работни места. Остава ми само надеждата, че скоро ми изтича договора с тях!“, разказва пловдивчанин пред Plovdiv24.bg. Проблемите при "Булсатком" се дължаха и продължават да се дължат в някаква степен на една доста планирана и организирана атака срещу компанията, която цели да я постави в зависимост от желанието на един човек или група хора около него да е зависима и да изпълнява неща, които като компания не бихме искали да изпълняваме. Това заяви в предаването на NOVA NEWS "РеВизия" управителят на "Булсатком" Петър Ризов. На въпрос дали "Булсатком" е в процес на продажба, директорът на компанията заяви: "Категорично не. Това е поредната манипулация и опит да се измести фокусът от това да си вършим работата. Тя отново се подклажда от една страна от хората, които ни създадоха проблема, а от друга страна - и от други наши конкуренти, опитвайки се да се възползват от това. Не, Булсатком не се продава", подчерта той. |
За контакти:
тел.: 0886 59 82 67
novini@plovdiv24.bg
гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg