Ощетен потребител от "Кауфланд"

Автор: Мария Морунова
Коментари (26)
09:10 / 24.05.2015
8097
Читател на Plovdiv24.bg се оплака като ощетен потребител от "Кауфланд". Ето за какво става дума:

"Здравейте!Пиша Ви за да изразя своята гражданска позиция и възмущение как ни ощетяват търговците и производителите.

На 9 май сутринта купих от магазин "Кауфланд" риба пангасиус 1 кг, на етикета пишеше, че има 20% глазура. След като я размразих ми се видя, че е изтекла много вода. Премерих я, беше 430 мл. Това прави много повече от 20% глазура /лед/. Редно ли е да ни лъжат по този начин и да ни ощетяват в цената."


Виж коментарите (26)

Още по темата (63):
29.04.2024 Вижте с какви заплати в бруто "Кауфланд" примамва служители
06.01.2024 Пловдивчанка след пазаруване в "Кауфланд": Не се стискам за тези 25 ст., но не разбирам тяхната политика
13.04.2023 Kaufland официално представи новите машини - пъхате и получавате пари!
17.03.2023 Kaufland с официална информация за заплати и осигуровки, сумите са огромни
10.07.2022 Интересна промоция в "Кауфланд"
27.06.2022 "Кауфланд" върна пари на клиент след тяхна грешка
Още новини от Новини от Пловдив:
Районът около аварията в Пловдив вече е проходим
Кантарева: Главата на богинята е видима като артефакт още от 2015...
Социолог: Ромите, които живеят в "Столипиново", са едва 10 процен...
КЗК поряза КАБ за СУ "Св. Патриарх Евтимий"
Пуснаха водата в Пловдив след тежката авария, положението на ул. ...
Полиция блокира района на аварията


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@plovdiv24.bg

Екип

©2004 - 2018 Медия груп 24 ООД.
Plovdiv24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Plovdiv24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).