В края на октомври или най-късно в самото начало на ноември всеки пловдивчанин ще може да заявява желаните услуги към общината и районните администрации без да се разкарва до там, а от своя офис или дори от дома си. Това ще стане възможно благодарение на интегрираната информационна система, която вече се внедрява по спечелен от общината проект по Оперативна програма „Административен капацитет" с партньорството на министерството на регионалното развитие и благоустройството, чието представяне се състоя днес, предаде репортер на Plovdiv24.bg.
Стойността на проекта е 852 хиляди лева, а срокът за стартиралото вече изпълнение е 16 месеца.
Своите заявки гражданите ще могат да дават чрез електронен подпис. Тъй като обаче той все още не е масово разпространен, се предвиждат и други два варианта - чрез ЕГН или регистрация на потребителите, след което в най-близкото деловодство всеки може да получи своята парола за достъп до системата.
Целта на проекта е да се повиши бързината и качеството на заявените административни услуги, да се постигне пълно проследяване на движението на документите. Същевременно работата на общинските служители ще бъде ускорена, а обслужването на гражданите изцяло ще подобри своето качество.
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.