От Т-маркет обясниха за мухлясалите питки

Автор: Екип Plovdiv24.bg
Коментари (3)
17:00 / 26.07.2023
12348
Във връзка с публикувана статия на Plovdiv24.bg "Клиент с поръчка от известен магазин в Пловдив, остана погнусен от доставката" от магазин Т-маркет изразиха следното становище:

Всички сигнали от клиенти се обработват своевременно с нужното внимание.

Относно цитирания в статията сигнал ви информираме, че в рамките на 24 часа нашите служители са се свързали с клиента. Поднесени са извинения и е компенсиран с ваучер, който надвишава два пъти стойността на поръчания от него продукт.

Ваучерът е използван в рамките на следващата му поръчка още на следващия ден.

Отново искаме да подчертаем, че качеството на нашите услуги и доверието на нашите клиенти са от съществено значение за нас.

Виж коментарите (3)
Още новини от Новини от Пловдив:
BMW отнесе мантинелата на основен пловдивски булевард, полиция и ...
Ключова рокада в Община Пловдив
Шофьор олекна с 1350 лв., 18 контролни точки и остана без книжка ...
С ледено шоу откриват Ice Park Пловдив
Влаковете тръгнаха под Бетонния мост и през Централна гара
РИОСВ Пловдив отчита замърсяване на въздуха


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@plovdiv24.bg

Екип

©2004 - 2018 Медия груп 24 ООД.
Plovdiv24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Plovdiv24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).